Cei mai activi useri din categoria Muzică pe 2 Ianuarie 2026 sunt:
Bun, deci este o melodie pe care am auzit- o in episodul 1 din sezonul 2 din serialul Umbre, când povestea la masă Căpitanul despre cum a cantat fisu la trompeta. Refrenula suna ceva de genu: "of...? (mai mult)
Cum se foloseste doza pe ancie? Va rog ajutor
Imi puteti face un sistem de sonorizare wireless pentru saxofon va rog? Sunt incepator si nu ma prea pricep (Sisteme PA-uri cred ca se numesc)
Ce inseamna ca orga e de 76×20×5.7cm? Adica la ce se refera 5.7, 20 și 76 cm si ce reprezinta?
Stie cineva niste piese faine la care as putea face cover la pian si sa prinda bine pe Instagram? https://instagram.com/horiastanxd/ Am 10K+ followeri
Mă poate ajuta cineva să găsesc melodia "sogore mai sogore" interpretată de Ionica Ardeleanu? Nu am gasit-o niciunde :( Dau funda
Cum se numește melodia din îndrăznește să visezi printesa-fiice?
am o problema. Cant la chitara si am probleme cand vreau sa iau acordul sol major deoarece duc intai degetul 1 pe coarda 2 si dupa restul iar asta face ca acordul sa sune mai urat, adica primul...? (mai mult)
Salut, Am nevoie de ajutor in identificarea unei melodii(manea), am doar 6 secunde, shazam nu o gaseste. Pe site- ul asta am reusit sa urc inregistrarea de 6...? (mai mult)
Salutare, ma poate ajuta cineva cu ceva versuri? (am cateva blocaje in ceea ce priveste compusul)... Nu trebuie sa mi le scrii tu neaparat, le facem impreuna :)
Am o intrebare, as vrea sa merg la liceul de muzica Tudor Ciortea din Brasov, si am nevoie de cateva detalii, am cautat pe net dar imi e mai usor sa vorbesc cu cineva care stie, Cu ce medie se intra?...? (mai mult)
imi spuneti muzica va rog muzica ca am uitat cum se numea, stiu ca era publicata pe Youtube in 2017 si in videoclip erau 2 care se tineau in mana si oameni in varsta care faceau la fel.