Întrebare recomandată | XatomisX a întrebat:

Ce chitara acoustica imi recomandati? Vreau siteuri dau funda

17 răspunsuri:
| Arthur a răspuns:

Sunt mai scumpe dar eu îţi recomand Fender : http://www.guitarshop.ro/......a_p51.html
sau Ibanez. Dacă vrei ceva mai ieftin sunt bune şi cele produse la Reghin.

| Thunderstruck a răspuns:

Nu ne zici si noua ce vrei sa canti si ce buget ai?

| XatomisX explică (pentru Thunderstruck):

Eu am multi bani dar faza e ca sunt incepator si nu stiu pe ce sa invat eu am 1500 lei de banii astia imi pot lua si electrica dar nu stiu daca la inceput e ok pe acoustica pot canta multe balade de la metallica multe

| anonim_4396 a răspuns (pentru XatomisX):

Tu vrei să cânți rock?
Dacă vrei rock, începe cu una electrică.

| XatomisX explică (pentru anonim_4396):

Faza e ca stiu cateva melodii pe acoustica la fel se procedeaza si pe electrica? electrica e greu de acordat acoustica e usorwinking poate imi gasesti si mie una buna pana in 1500 lei big grin

| Thunderstruck a răspuns (pentru XatomisX):