anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 13 ani(trec in clasa 8), sunt la Colegiul de Arta Suceava(scoala de muzica, desen, arhitectura). Sunt la profilul muzica, din clasa 1 studiez pianul, si din clasa a 5-a chitara. La toate materiile am note numai de 9 si 10. Fac ritmica, teorie si solfegii, cor. Deci, stiu muzica. Am o voce buna si am scris 2 cantece, nu stiu cum sa fac, dar vreau sa ma afirm, sa ma lansez, cu alte cuvinte sa fiu cantareata. Nu stiu ce pasi sa urmez... Spuneti-mi, ce trebuie sa fac ca sa ma lansez? Dau funda la cel mai bun raspuns

Răspuns Câştigător
| Deealovestpu a răspuns:

Buna,si eu sunt eleva la liceul de muzica G. Enescu! Eu fac violoncel din cls a 4 a si din cls a 5a pian.Acum sunt clasa a 9a.Pentru a reusi sa te lansezi eu spun sa o iei treptat...de pilda pe noi profesoara de teorie si solfegiu ne duce la concursuri mici cu alte scoli,dar ne-a promis ca incet incet v-om avea spectacole mai mari,mai importante si asa sa se facem afirmati.O alta solutie ar fi sa iti faci o formatie, tu si cativa colegi care ar fi interesati, eu zic ca ar fi si amuzant si folositor.tu sa fi solista atata timp cat vrei sa te lansezi cu vocea si atata timp cat ai scris deja 2 cantece le puteti interpreta pe acestea voi trupa! Mult succes!

0 răspunsuri: