| Ирина19 a întrebat:

Buna all.In ultimul timp am o pofta nebuna de dulciuri, oare de ce? As putea face ceva ca sa nu-mi fie pofta? happy

Va multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Anddrea a răspuns:

Poti sa ai un inceput de diabet desi nu prea cred. Poate esti stresata in perioda asta si de aceea. Si mie mai imi vin pofte din astea da imi revin singura :d

| drifter_5260 a răspuns:

@ ElenePpv: ceea ce zici tu in legatura cu diabetul este complet eronat.
1. sunt student la medicina si fac practica pe sectia diabet
2. polifagiile, polidipsiile si poliuriile nu sunt obligatorii pentru diabet ( persoana aparent sanatoasa fara aceste simptome cu glicemia 240 mg/dl )
3. pofta de dulce in cazurile de diabet este frecventa seara
Totusi ar trebui sa mergi la doctor sa iti faci analize (am vazut persoane cu diabet insulino dependent la 19 ani ). In ziua de astazi nu este de gluma cu aceasta boala.

| alin4096 a răspuns:

Poate esti gravida (gravidele au pofte)! Ce sa faci ca sa nu-ti mai fie pofta? Simplu:: naste si scapi de pofte!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In primul rand du-te la medic. Dar parerea mea este ca ai un inceput de spm (sindromul premenstrual) care da o mare pofta de dulciuri si de alimente sarate inainte cu 2 saptamani de urmatoarea menstruatie. Pana te duci la doctor inainte de ciclu menstrual ia vitamina E, magneziu, calciu si mananca carne de curcan, peste, fructe(mere si pere pentru pofta de dulciuri), lapte si in fiecare dimineata cate o felie de paine cu miere. Pa, Pa!

| ElenePpv a răspuns: