| anamaria2g8 a întrebat:

Am aproape 3 săptămâni de când am nascut (cezariana) si aproape 2 săptămâni de când sunt acasa, de la spital mi s-a dat sa iau augumentin, de câteva zile, scurgerile dupa nastere au început să aibă o culoare roz-maroniu si un miros neplăcut, cu toate că curăț mereu zona si dusurile sunt la ordinea zilei, ele continuă să aibă un miros ciudat, ma poate ajuta cineva cu un sfat sau poate stie vreo mamica care a mai trecut prin asa ceva, sunt speriată si medicii de familie, spun lucruri diferite

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sarut mîna! Mergi la medicul ginecolog, după ce ai nascut ti ai reluat viața sexuală? Posibil ai o reactie adversă de la augmentin, deoarece este un antibiotic face bine intr o parte dar strică alte organe si deregleaza tot corpul, ori ai facut candida, te si manincă? Sau doar scurgeri cu acel miros. Sănătate multă

| anamaria2g8 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Am rezolvat această problemă, doctorita la care am fost operată mi-a uitat un pansament de aproape 50 de cm. înăuntru, si acum o săptămână și ceva am dat de el, am fost început să îl elimin vaginal

| Speranta12 a răspuns: