anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea sa-mi cumpar o pereche de lentile de contact, dar nu am probleme cu vederea.
Am 14 ani si nu stiu daca mama mi-ar da voie...Ma tem sa nu spuna chestii gen "Mai cresti si dupa...poate se intampla ceva"
Dar exista vreun risc sa am probleme de vedere daca voi purta?
Trebuie sa consult un medic inainte sa imi iau... exista vreo regula pentru asta?
Va rog, ajutati-ma! Chiar vreau sa-mi cumpar

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| nicols a răspuns:

Buna Lavinia,

Da, pentru orice fel de lentile iti doresti sa folosesti, trebuie sa mergi la medic, fie ele si cosmetice. Lentilele de contact sunt dispozitive medicale, ce ofera corectie sau au doar scop cosmetic. Poti discuta acest aspect cu parintii tai si cu un medic. Poti fara probleme sa folosesti astfel de lentile, doar ca trebuie sa iti asumi cheltuiala. O cutie cu lentile colorate te poate costa de la 70 lei ( ma refer aici la lentilele de calitate, deh nu ne putem juca cu sanatatea!). Eu folosesc Freshlook, cu dioptri si mi le cumpar de aici http://medlens.ro/ro/17-lentile-colorate.

Sper sa iti fie de folos informatia!

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si de ce ai vrea tu lentile de contact daca nu ai nevoie?
In orice caz, chiar daca le vrei numai de moft, tot trebuie sa consulti un medic. Asta chiar si numai pentru ca abia asa ti se modifica dioptriile si fortezi ochii. Fortindu-i, vei avea repede probleme cu vederea si (chiar asa), cu durerile de cap. Nu-ti doresc asta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: