anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt fata am 1, 67 și 52 kg. Vreau sa ma apuc de sala și as lua și niște proteine având in vedere ca sunt studenta și nu prea am o alimentație buna. As vrea de pe myprotein. Mie mi se pare ca sunt și f slaba cu toate ca mulți îmi zic ca sunt ok. Despre Weight gainer blend ce pare aveți?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sunt obtinute din zer natural. Sunt super ok. Cred ca pentru o fata esti bine, mai bine ia proteine simple tot de la ei

| aimullah123 a răspuns:

Nu cumpara astfel de rahaturi.
Exista o gramada motive pentru care sa nu iei tot felul de prafuri d-astea indiferent ca sunt proteine, vitamine, aminoacizi etc si indiferent ca sunt prafuri, pastile sau bauturi.
1) Sunt foarte costisitoare daca vrei sa le iei de durata. O punga de 3kg e cam 200-300 lei in functie de calitate sau producator.
2)Iti afecteaza sanatatea. Un culturist baga in el aproximativ 36 de kg de proteine + alte prafuri precum creatina (pentru forta) sau aminoacizi sau altceva. Exista mii de produse care iti afecteaza sanatatea.
3) Daca nu ai o dieta echilibrata poti sa iei sute de kg de prafuri. Nu vei avea un rezultat spectaculos.
4) Sper ca stii ca fiind fata nu iti vor creste muschii extraordinar deci nu vad de ce ti-ai pune in pericol sanatatea.
5)Cand vei renunta la ele, evident ca dupa un timp muschii vor scade. Le dai muschilor o "hrana" pe care o sa le-o iei candva. Nu vei lua prostiile alea la infinit.