Dacă nu ai bonul, îmi pare rău. Nu mai ai ce să faci, pentru că nu ai nici o dovadă că ai cumpărat de la ei.
Sfat : Fă-ți o cutie în care să îți pui bonurile. Odată la cateva zile (o săptămână și un pic) golește cutia. Așa vei evita evenimentele ca acesta.
La protecția consumatorului faci reclamație direct firmei producătoare, nu magazinului.
Ar trebui să vă rezolve reclamația.
Iar, între timp, căutați site-ul oficial al firmei producătoare și scrie pe e-mail o reclamație către firmă.
Protecția consumatorului. Dacă ai bonul și produsul nu e ceea ce promite, sunt obligați să îți dea banii înapoi sau să îți înlocuiască produsul.
Pai nu mai am bonul...
Dacă nu ai bonul, îmi pare rău. Nu mai ai ce să faci, pentru că nu ai nici o dovadă că ai cumpărat de la ei.
Sfat : Fă-ți o cutie în care să îți pui bonurile. Odată la cateva zile (o săptămână și un pic) golește cutia. Așa vei evita evenimentele ca acesta.
E ca și cum ti-ai cumpăra tu o sticla de vin scump, ajungi acasă, o desfaci, guști din el, vezi ca e stricat și când îți ceri banii înapoi sa îți spună cineva: pai dacă nu știi ce cumperi? L-ai mai și desfăcut și ai consumat din el.Prosti sa fim sa îți dam banii înapoi...Cam așa a sunat ce ai spus tu...deci e clar ce ai tu in cap..adică NIMIC!
Și sunt o bună cunoscătoare a uleiurilor esențiale, deci știu ce îmi iau
Da, ca nu aveam bonul.
Auzi, la ce m-a ajutat ca știu?))
Doamne ferește, vorbim împreuna și ne înțelegem separat))
adelina63 întreabă: