|

Bună ziua!



Am și eu o problemă: mă deranjează ușor în timpul mersului testiculele și resimt o jenă în partea de sus a zonei pubiane, atât în stângă, cât și in dreapta.



Am efectuat întreg setul de analize, și doar o dată a ieșit ceva greșit. Le-am refăcut la alt laborator, iar acolo nu a mai ieșit nimic.



Un medic urolog mi-a prescris un tratament cu Augumentin 7 zile. Cât timp am urmat tratamentul simptomele au dispărut, dar imediat după încetarea lui acestea au reapărut.



Poza cu analizele: https://postimg.cc/7bJfbPPw

1 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| a răspuns:

Ai infectie urinara si e nevoie de antibiotic o perioada mai lunga de timp. Vezi ca enterococus fecalis se gaseste in colon, daca nu ai facut s*x an*l cu cineva inseamna ca e cazul sa ai mai multa grija la igiena intima.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează