| Condrache_Marian_1989 a întrebat:

Cam cat ar costa o operatie de apendicita? Sunt din Galati.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Ar trebui sa fie gratuit prin casa de sanatate asta daca lucrezi si esti asigurat.
Pe de alta parte chiar si in aceste conditii tot te-as sfatui sa dai o mica spaga la doctorul care te va opera ca sa fie atent, ca asa e la noi.
Si eu si altii am dat, ca asta-i tara, astfel risti sa nu fii ingrijit cum trebuie sau mai stiu eu ce lucru nasol se poate intampla.

| Condrache_Marian_1989 explică (pentru Simpatic):

Daca sunt student primesc vreo reducere?

| Simpatic a răspuns (pentru Condrache_Marian_1989):

Nu,preturile sunt fixe, la fel cum este manopera in serviceurile auto.
Daca esti student esti asigurat din cate stiu trebuie sa mergi la medicul de familie cat mai repede sa iti dea o trimitere ceva pentru spital sa iti puna medicul de specialitate verdictul ca ai apendicele inflamat si ca trebuie scos!
Pe de alta parte intreba tot medicul de familie cum faci sa te operezi prin CASA de asigurari, la asta mai dai si tu intr-un plic acolo cat se da eu stiu 300-400 de lei intrebi pe acolo o infirmiera cat e darea pentru operatia de apendicita.
Eu zic ca iesi ieftin daca rezolvi prin casa, daca nu cred ca te va ajunge la cateva mii de lei lejer pentru ca dupa operatie vei sta cateva zile (nu foarte multe 3-5) in spital iar spitalizarea costa.
Chiar de nu esti asigurat ai posibilitatea sa platesti cateva sute de lei la casa si sa devii asigurat, iarasi intrebi medicul tau de familie procedura, deci variante exista.