| Ionut1492 a întrebat:

Credeti ca medicii si casele farmaceutice ne vor sanatosi sau vor doar sa castige de pe urma noastra?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| AutumnDay a răspuns:

Exact asta gandeam eu fix acum doua zile. Raspunsul e simplu: da, ambii, vor sa castige doar de pe urma noastra. Mai gasesti si medici care sunt nu doar medici, ci si oameni. Mi s-a intamplat sa ma duc la dermatolog de multe ori si sa imi reocmande doar o crema sau un gel de curatare de la firme diverse gen: Bioderma, Vichy, La Roche Posay, produse scumpe, bunicele, dar in cazul a ceea ce aveam eu, nu mi-ar fi fost de prea mare ajutor. Cum poti da unei persoane cu acnee comedoniana un gel de curatare si atat? Jalnic. Am platit 100 lei consultatia pentru a nu rezolva nimic. Si nu a fost singura data. Ei recomanda produsele respective doar pentru. ca au contract cu acele firme.
Industria farmaceutica este cea mai infloritoare industrie.

| TrăieşteClipa a răspuns:

Industria farmaceutica face legea.
Medicamentele ieftine dispar de pe rafturi in favoarea celor mai scumpe.
Studiile si cercetarile medicale sunt platite de ei, cu un singur scop.
Trebuie sa se vanda cat mai multe medicamente.
Industria medicala nu te vrea nici sanatos dar nici mort.

| Eastwood a răspuns:

Corpurile noastre au anticorpi ce lupta impotriva bacteriilor, noi doar trebuie sa-l ajutam cu medicamente, dar nu antibiotice, medicamente mai usoare, mai slabe!

| HighByTheBeach a răspuns:

Buna.