| emilia21 a întrebat:

Cum pot trata raceala acasa? am nevoie de cateva sfaturi, va multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| ana88 a răspuns:

Aspirina face ulcer la copii sunt asitenta medicala si primavara asta un copil a decedat din cauza aspirinei, face ulcer repede la stomac, asa ca mai bine cu ceaiuri de malina, lamiea, miere, aplica foi de mustar, picioarele in apa fierbinte doar in cazul cind nu ai febra, frictiuni cu alcool, incearca tot ce e posibil la domiciliu fara medicamente daca e cazul de medicamente mai bine sfatuite cu un medic. Ai grija SANATATE!

6 răspunsuri:
mlm
| mlm a răspuns:

Lamaia este un bun remediu in cazul racelilor, dilueaza zeama de la o lamaie intr-un pahar cu apa calduta, adauga o lingurita de miere de albine si amestecul obtinut se bea de de 2 sau 3 ori pe zi.Incearca si ceai de ghimbir care al poti consuma de doua ori pe zi, vitamina c, poti face diverse inhalatii cu apa si otet de mere, te va ajuta la desfundarea cailor respiratorii, incearca sa mananci cit mai mult usturoi.Sanatate si insanatosire usoara.

Laur
| Laur a răspuns:

Grija mare cu aspirina la copii, se poate ajunge la sindromul Reye...

| sese a răspuns:

Rezultate foarte bune da Coldrex; aspirina si algocalmin (pentru febra); antibiotic NUMAI cu recomandarea medicului.

| alma a răspuns:

Buna, mlm are dreptate zeama de lamaie face minuni in cazul racelilor, iar in caz de febra incearca un paracetamol si impachetari cu apa rece, nu face abuz de medicamente fara sa conslti medicul sau farmacistul. Sanatate

| SimpleSergio a răspuns: