| neagulema a întrebat:

Cum pot trata sinuzita cu medicamente homeopatice?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| mariusres a răspuns:

Nu poti! rroxi, nu exista medici homeopati...aia sunt sarlatani. verifica-ti "medicul" unde si-o facut rezidentiatul. o sa vezi ca o sa dea din coate. Homoepatia nu e medicina oameni buni! la fel cum vracii nu sunt medici!

4 răspunsuri:
rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

Tratamentul homeopatic se stabileste dupa ce se face o evaluare din partea medicului homeopat. Aceasta evaluare presupune mai multe intrebari referitoare la tipul de durere, localizare - dar si alte intrebari care tin de temperament, de gusturi (referitoare la mancaruri favorite sau care dimpotriva nu iti plac; culori favorite); daca esti o persoana mai calduroasa sau dimpotriva iti este mai degraba frig... Multe intrebari - din cauza ca remediile pentru aceleasi simptome pot fi diferite - nu are acelasi remediu efect la toate persoanele. Daca vrei amanunte eu iti pot oferi pentru ca si eu si fiica mea ne tratam homeopat de mai mult de 10 ani.

| mioara_1431 a răspuns:

Intereseazate mai mult si vei gasi raspuns

| mioara_1431 a răspuns:

Se face cu inhalatii

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut, si eu tratez sinuzita cronica homeopatic, si da rezultate, dar trebuie sa te inarmezi cu rabdare si incredere deoarece poate fi un tratament de durata, de obicei asa este. Dar decat sa imi stric stomacul cu antibiotice, cum am tot incercat, mai bine homeopatic, de 10000 de ori. happy Sanatate multa!

Întrebări similare