| Bijou123 a întrebat:

Cum scap de raul de masina?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| mymed a răspuns:

Stai mai in fata si fixeaza un punct din departare, aseaza-te in sensul de mers, nu manca foarte gras sau foarte aromat de dimineata si eventual ia un medicament impotriva raului de miscare.
http://mymed.ro/rul-de-micare.html

| AnonimGirl a răspuns:

Nu trebuie sa scapi. Si eu am avut rau de masina cand eram mai mica dar, acum nu il mai am. O sa-ti treaca si tie fara medicamente. De ce sa iei medicamente daca iti trece de la sine? Fundita? puppy dog eyes

| spxinsane a răspuns:

Sunt ceva medicamente ce te sacpa temporara de raul de masina.

Dar cu timpu o sa te obisnuiesti si o sa poti merge tot mai mult cu masina fara sa iti fie rau (o zic din propria experienta). Incearca cand este posibil sa stai pe locul din fata, nu scrie mesaje pe telefon, nu citi, uita-te la drum/peisaj. Ideea este sa privesti cat mai departe. Se poate sa iti fie rau si de la mirosul de masina (diferinte odorizante sau pur si simplu mirosul masinii), pentru asta deschide putin geamul cand simti ca nu esti ok.
Asta o sa te obisnuiesti pe parcurs si cand o sa conduci o sa vezi ca esti prea concentrat la drum/condus si nu mai ai nici o problema cu raul de masina.

Sper ca am fost de ajutor.

| dragutzyka29 a răspuns:

Sincer si eu caut raspunsul asta
eu mereu iau pastile inainte sa fac un drum mai lung si incerc sa nu ma gandesc la rau
daca gasesti o solutie care merge mai bine te rog sa mi-o spui si mie

| xamix a răspuns:

Pune o sticla de coca cola/pepsi in congelator, si bei pe stomacul gol merge 100%

| Ionela256 a răspuns: