anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Este psihologia verisoara psihiatriei? Argumentati.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
16 răspunsuri:
| Werrich a răspuns:

Psihologii lucreaza impreuna cu psihiatrii.

| anonim_4396 explică (pentru Werrich):

Stiam asta.eu am intrebat ceva.

| anonim_4396 explică (pentru Werrich):

Corect.

| JicaContra a răspuns:

Lal, nu poti sa compari
o verisoara e tot o fiinta umana, ori psihologia e mult mai slaba decat psihiatria

1. psihiatrii sunt medici in toata regula, cu 6 ani de scoala si 4 ani rezidentiat, psihologii sunt tot un fel de "influenceri" cu 3 ani de vezi doamne facultate, ca daca VACILE care tin scoala respectiva nu sunt obligate de lege sa ii spuna scoala, atunci s-au si repezit sa ii spuna facultate cu toate ca numai facultate nu e

2. psihiatrii pot sa prescrie medicamente, si medicamentele alea pot fi considerate droguri de mare risc (anti-depresive de nivel inalt) si sa bage nebuni la casa de nebuni... CU FORTA, psihologii pot sa te bata pe umar si sa iti "recomande", iar daca nu declari ca vrei sa faci crima, nici autoritatile nu au dreptul sa le anunte (confidentialitatea psiholog - client)

| anonim_4396 explică (pentru JicaContra):

Fals.Psihologia nu e mai slaba.

| seth2016 a răspuns (pentru JicaContra):

>> psihologia e mult mai slaba decat psihiatria
Ah, da. Licenta, master, doctorat, specializare, supervizare (un fel de rezidentiat) si ajungi tot pe la 10 ani, daca nu mai mult. Un psiholog bun se formeaza in 15 ani.

>> psihiatrii pot sa prescrie medicamente
Psihologul fara cunostinte de neuropsihofarmacologie nu prea are ce cauta in spital.

| seth2016 a răspuns: