| Ionut2143 a întrebat:



Sunt racit si iau medicamente de joia trecuta si nasul tot nu mi se desfunda. Niciodata nu am patit ca dupa atatea zile de tratament nasul sa nu mi se desfunde. Folosesc spray de nas dar acesta actioneaza pe cateva ore. Ce sa iau ca sa imi treaca si sa nu mai iau spray nazal?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| Kaℓi a răspuns:

Fa inhalatii cu Dexametazona, desi ti-ar trebui un nebulizator pentru a le face in mod corect. Daca nu ai, intreaba la farmacie de un ceai pentru inhalatii... se pot face si cu flori de fan sau cu sare de mare.
Dar poate ca ar fi bine si sa iti faci o radiografie craniana pentru sinusuri, s-ar putea sa ai sinuzita si atunci se schimba treaba, ai nevoie de alt fel de tratament.
Sanatate!