| jocuri199 a întrebat:

La categoria probleme mentale intra si anxietate,whatever, ma duc la medic iau medicamente,am facut si terapie sunt mai ok, dar gen la anxietate mai aveam si impulsuri ciudate gen sa aprind foc la butelie,dar nu ma lasa instinctul de supravietuire. Apare la frica, dar mi-e sa nu o uit deschisa butelia cand ma apropii,oricum repet sunt mult mai bine, medicul a crezut ca vreau sa dau vina pe el,dar eu nu voiam sa dau vina pe el,voiam doar sa aflu de ce nu a zis sa fie cineva cu ochii pe mine macar atat? Daca nu a zis nimic,inseamna ca nu e nimic grav, voi ce deduceti? Ma ajuta raspunsurile, multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

N-am inteles mai nimic, ai scris tot sub influenta anxietatii?
Anxietatea este ca si depresia o tulburare psihica, nu o problema mintala, nici boala mintala cum cred multi!
Este normal sa ai probleme de genul "cred ca am uitat sa inchid fereastra, sau butelia" chiar daca stii ca de fapt nu ai uitat, este un lucru firesc cand ai aceasta tulburare si cam asa se manifesta printre altele anxietatea, alaturi de alte si alte frici nejustificate!
Daca ar fi sa fac o diferentiere intre depresie si anxietate, de anxietate se scapa mult mai greu chiar cu tratament de specialitate, pentru ca in cazul anxietatii foarte multi dezvolta o alta tulburare si anume TOC, de cele mai multe ori ganduri obsesive combatute cu adevarate ritualuri, un exemplu ma spal pe maini des ca sa nu ma imbolnavesc>cred cu obsesie ca daca nu ma spal incontinuu pe maini ma voi imbolnavi, ce avem aici? un gand obsesiv care il combat cu un "ritual" acela al spalarii obsesive pe maini!