| popa_xandra a întrebat:

Memorez greu pentru examane, ce medicamente imi recomandati?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Lecitina, Memoplus, ciocolata sau uleiul de peste.

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Lecitina, ciocolata amaruie, ceai verde si multa tenacitate. pe masura ce vei invata, mintea ti se va dezgheta si vei retine din c in ce mai mult.

Bula
| Bula a răspuns:

Nu medicamente!
Sunt cateva "medicamente" - extracte naturale, care au eficacitate pentru memorare, cum sunt: LECITINA si ULEIUL DE PESTE (Omega 3).
Se iau cate 1-2 lingurite, de 3 ori pe zi, iar "cura" se incepe cu 2 saptamani inainte de examene si se mentine o saptamana dupa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
De ce memorezi greu? Ești sigur/ă că te hrănești corespunzător solicitării psihice? De câte ore de somn te bucuri?
Lăsând medicamentele de o parte care acestea te ajută numai atâta timp cât faci uz de ele, trebuie să înveți cum să memorezi.
Stabilește un orar de învățat, ziua-noaptea, dimineața-seara.
Se știe că randamentul maxim al memorării este dimineața, creierul peste noapte a intrat în repauz și se "odihnește" pe perioada somnului.
Indiferent cât de greu ar fi acel examen, trebuie să gândești pozitiv chiar dacă nu îți place materia respectivă, modul de examinare ori profesorul.
Sfat: toate examenele foloseștele ca posibile hobby-uri care te relaxează, așa o să memorezi mult mai ușor cu tact și logică.