anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sall.Am niste probleme cu ochii. Vrea sa merg la o clinica oftarmologica si am o intrebare.Imi trebuie trimitere de la medicul de familie? Am inteles ca sunt unele clinici care ofera consultatia gratis daca cumperi ochelari de la ei.In caz ca nu imi plac ochelarii lor trebuie sa platesc consultatia nu?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| Raniia a răspuns:

Da,sunt clinici medicale private, care asigura consultatii oftalmologice gratuit dar pe baza biletului de trimitere eliberat de medicul de familie.Iti executa orice fel de ochelari vrei daca este cazul.

| Jameson a răspuns:

Consultati se mai fac si gratuit dar cu bilet de trimitire de la medicul de familie copie buletin si adeverinta de la scoala daca esti elev.

suntserios
| suntserios a răspuns:

De obicei nu platesti consultatia daca iei ochelarii de la ei. cu trimitere platesti jumatate din consultatie daca au contract cu casa de asigurari

| Generalul a răspuns:

Imposibil sa nu gasesti ochelari care sa-ti placa acolo. Si daca nu au pe stoc tot iti pot comanda ceva pe gustul tau. E cel mai rentabil asa si nu platesti consultatia astfel.

| Generalul a răspuns:

Pentru clinica privata nu ai nevoie de trimitere.

| JulyStorm a răspuns:

Poti merge cu trimitere la spitalele de stat, dar te programeaza peste doua-trei saptamani.
Mai bine mergi la un cabinet particular, aia macar isi dau interesul. Pe mine dobitocii din spitalul judetean erau sa ma orbeasca ochelari nepotriviti.
Momentan merg la cel mai bun oflamolog din orasulmeu si in septembrie cand am fost la ultimul consult am platit 60 lei consultatia, 150 rama si inca vreo 150 lentilele.