| wanted1 a întrebat:

Salut
Imi doresc tare mult permisul, dar cand ma pun sa invat nu imi sta capu. imi pierd concentrarea si ma pun sa fac altceva.
Ce sa fac? Sunt ceva medicamente pentru concentrare?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Legile de circulatie se invata logic, citindu-le cate una si incercand sa intelegi cum functioneaza, iar pentru asta trebuie sa te focusezi pe tot ce citesti ca sa poti sa retii.
ESte simplu daca esti hotarat sa inveti si iti inchizi telefonul, computerul, tableta, radioul si televizorul si te apuci serios de studiat.
Abia dupa terminarea completa a legislatiei rutiere, vei putea trece la chestionare, care ti se vor parea floare la ureche, odata ce stii legislatia si iti va fi usor sa o aplici.

5 răspunsuri:
| SG1995 a răspuns:

Dacă ai probleme cu concetrarea și atenția nici numai are rost să-l dai, deoarece astea sunt două dintre capacitățiile importante pe care trebuie să le aibe un șofer cu alte cuvinte ai plăti înscrierea degeaba și ai eșua la examenul psihologic. Uite ce îți recomand, du-te la medicul de familie spune-i de chestia asta, și el îți adeverință cum că ești apt/inapt de permis, și chiar dacă nu ceri adeverință, opinia lui medicală e bine venită.

| CuriousStuff a răspuns:

Daca pana la 18 ani, in 10 ani de scoala tu nu ai invatat cum sa inveti, si nu ti-ai exersat memoria si concentrarea nu o sa reusesti sa o faci sa functioneze in 2-3 luni.
Pune-te acolo si citeste pana iti iese pe urechi, incearca sa intelei ce citesti.

| Wamper123 a răspuns:

Poate te ajuta Maria

| tdopp a răspuns:

Da sunt medicamente