| Stefan_Calinescu_1998 a întrebat:

SAlut TPU as vrea sa ma ajutati.Am 16 ani sunt elev clasa 10 si am 4 masele cariate (una nu mai poate fi salvata) si cei 2 dinti mari din fata cariati,tatal meu munceste foarte mult ca sa imi asigure mancarea dar nu are destui bani sa imi faca dantura... Daca sunt elev imi face reducere la tratament? Va rog sa ma sfatuti ce sa fac,unde sa ma duc si de ce am nevoie ca sa am din nou dantura buna, va multumesc pentru ajutor

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

TEORETIC, copiii/adolescenţii sub 18 ani ar TREBUI să aibă asigurate GRATUIT serviciile stomatologice principale.

Doar TEORETIC, deoarece ( practic ), pentru anul acesta, NU mai sunt fonduri aferente cabinetelor stomatologice!

De altfel, nici în anii anteriori NU prea găseai un stomatolog care să aibă Contact cu CAS şi să vrea să efectueze lucrări gratuite la copii sad

Din păcate, va trebui să PLĂTEŞTI lucrările dentare efectuate!


Toate cele bune.

| Daniel_Guraliuc_1990 a răspuns:

Salut
Ai reducere la policlinica mi se pare, unde esti tu inregistrat, la medicul de familie...dar nu-ti recomand...
La un dentist privat iti ia cam 100 lei sa-ti plombeze maselele, si dintii, acum nu stiu, da eu acum 6 ani(la 18 ani) mi-am pus 3 dinti cu 300 lei fiecare(sunt din material bun) desigur ca sunt si mai ieftini, dar se duc mai repede.
Daca nu te pot ajuta parintii iti recomand in vacanta de vara sa te angajezi sezonier macar 2 luni si rezolvi cam toate probleme cu vreo 10-12 milioane (acum depinde de dentist ce preturi are)
Succes..Bft!