| hibridboy a întrebat:

Buna TPU am o mica problema:
treaba sta cam asa:
am 8 probleme dentare
am lipsa 1 dinte si 2 masele lipsa
2 masele sparte total si 3 dinti cariati si "rupti"in interior adica am gaura.
am cautat pe internet cam cat m-ar costa sa rezolv aceasta problema si am vazut ca un implant costa cam 2700 roni adica sa imi rezolv toate problemele m-ar ajunge 21, 600 roni precizez ca nu sunt multi-miliardar sunt elev si as vrea daca se poate sa imi recomandati un loc in care ar fi mai ieftin mai bun si poate si o mica reducere pentru ca sunt elev ar fi chiar frumos.
va multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| PeFuga a răspuns:

Implantul este scump, ce-i drept, este 400 € (doar surubul. Restul, bontul protetic si coroana, se achita dupa minim 6 luni), dar nu este o prioritate. Prima data trebuie sa rezolvi restul dintilor. Implantul la urma. Mai ales ca tu nu ai de unde sti exact cate probleme ai si ce este urgent. Doar dentistul poate sa te ajute cu un plan de tratament complet si corect pe baza unei radiografii. S-ar putea ca dintii sparti sa fie si ei de extras, sau s-ar putea sa trebuiască tratati pe canal, apoi reconstituiti cu pivot, apoi facuta coronita pe ei.
Iti recomand sa mergi la dentist si sa iti spună care sunt preturile, urgentele, si sa te apuci cat mai poti salva ceva. Iti recomand sa alegi un cabinet bun, care sa colaboreze cu medic chirurg. Nu te du unde este oferta la implant, pentru ca este o manopera atât de sensibila, încât nu dorești sa risti complicării pe viitor daca pentru 100 de lei mai putin ei folosesc un surub de calitate proasta...

5 răspunsuri: