|

Salut TPU. O prietenă are coșmaruri iar dimineața nu se poate concentra și e aeriană. Care sunt cele mai bune metode de a uita de coșmaruri și a te culca la loc cu încredere fără frică?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Apreciat de Editori
| a răspuns:

Bună! Coșmarurile sunt, de regulă, provocate de neliniștile adunate pe timp de zi. Dacă mai adaugi la finalul unei zile stresante și ceva filme/seriale/știri înspăimântătoare, automat creierul are material negativ de procesat.

Cel mai bine, așa cum spune și romeo78, ar fi să consulte un specialist. Nu aș merge chiar pe varianta psihiatru, deoarece văd problema a fi rezolvabilă prin psihoterapie.

Acum ceva luni în urmă am avut și eu o perioadă asemănătoare, în mare cauzată de stresul de zi cu zi, de multitudinea de mici probleme la care se adauga și modul în care mă percepeam eu raportat la ele. Ajutorul a venit de la psihoterapeut. Bine, am avut noroc că am găsit unul bun, care să aibă și prețuri ok. Desigur, problema nu s-a rezolvat total, însă în prezent sunt mult mai ok, iar calitatea somnului a crescut și ea.

În cazul în care nu își permite financiar, poate ar fi bine să încerce să se înțeleagă pe ea mai bine, să caute motivele ce îi provoacă coșmaruri. Și să aibă un stil de viață sănătos - pare o chestie pe care o zic mulți, însă activitatea fizică și dieta echilibrată chiar ajută psihicul și oferă mai multă energie organismului.

Succes!

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Cel mai bine e sa-si gaseasca o preocupare placuta pentru ea, care sa-i dea un sens pozitiv in viata.
Poate sa ceara ajutorul unui psiholog, preot sau alta persoana de incredere, cu experienta de viata.

| a răspuns:

Un control la un medic specialist psiholog și la psihiatrie pentru tratamentul necesar, pe care un psiholog, nu poate elibera rețete medicale.

| a răspuns:

Sa manance mai putin seara si cu maxim 3-4 ore inainte de culcare.