| fagasgaga a întrebat:

Salut tuturor
Sunt student la medicina si cred ca sunt cam ipohondru prima data mi-a fost frica sa am schizofrenie,bipolaritate,diabet,cancer, diferite tulburari de persoanlitate cum ar fi obsesiv-compulsiv si am vorbit cu mai multi psihologi si au spus ca nu exista NICI O SANSA dar eu sunt bazat pe obsesiv compulsiv repet pot sa ma gandesc la lucruri oribile doar daca vreau. Daca incerc sa ma gandesc cat de frumos va fi craciunul si astea parca in capul meu se aprinde un gand care imi spune nu nu va fi.Repet familie sanatoasa si psihologi spun ca nu am nimic. Oare am risc sa dezvolt o asemenea boala?(nu am fumat baut nici o data, nici drogat)(Am avut mereu o copilarie nota 10 si parinti la fel nu am traume sau chestii)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Valentinaldoilea a răspuns:

He he he, ipohondria, boala medicinistilor!

E foarte adevarat! Unii dintre voi sunt mai rationali si mai stapiniti, nu se imbolnavesc. Altii, au toate bolile pe care, pe rind, le studiaza. Stai calm, nu ai nici pe draq, nici daca ai vrea. Esti doar ipohondru. Asta se poate trata cu autoeducatie, cu vointa, cu iesit pe munte vazind florile, norii, caprioarele, nu eventualele raceli. Iti calesti mintea si trupul. Sanatate, medicule! =D

| fagasgaga explică (pentru Valentinaldoilea):

Da dar parca m-a marcat putin obsesiv compulsivul adica ma gandesc la ceva bun si dintr-o data imi sare un gand in minte ca nu nu va fi sau de ex ce frumos va fi craciunul asta si imi sare in minte nu nu va fi poate te vei duce la nebuni ca ai ceva sau altceva... gandurile astea nu le am toata ziua doar uneori cand imi aduc aminte de boala asta

| Valentinaldoilea a răspuns (pentru fagasgaga):

Cind "te apuca" gindurile negre, adu-ti aminte imediat ca nu e bine si schimba gandul. Se poate. Se poate cu putina vointa, numai sa nu te lasi dus de val, asa, din lipsa d chef de a gindi altfel. Gineste-te la orice lucru frumos. Chiar si la copilarii, nimeni nu stie de ce zimbesti. Iar un zimbet, eiii...

| fagasgaga explică (pentru Valentinaldoilea):

Ok mersi dar mai astept oricum raspunsuri multumesc mult : ) banuiesc ca si tu ai avut nu? ganduri din astea

| Valentinaldoilea a răspuns (pentru fagasgaga):

In Anglia (si nu numai) studentii de la medicina fac mult sport. In afara ca ii caleste (fizic si psihic) pentru garzile lungi si obositoare sau pentru statul in picioare cate 20 de ore intr-o operatie, le abate gandul de la orice fel de probleme. Fa si tu sport. Nu numaidecit la sala. Daca esti intr-un oras universitar, ai multe posibilitati.

| Valentinaldoilea a răspuns (pentru fagasgaga):

Nu chiar asa de rau. Dar ginduri negre avem toti cand apare o problema greu de depasit. Dar, le depasim.

| fagasgaga explică (pentru Valentinaldoilea):

Okay asta voi face iti multumesc mult sincer chiar iti multumesc uite acum parca am uitat de ganduri sunt ascunse bine dar nu mai vreau sa mai scotocesc dupa ele sa le ia dra. iti multumesc nu iti dai seama cat de mult ma ajuta

| Valentinaldoilea a răspuns (pentru fagasgaga):

Ma bucur ca te-am putut ajuta. Cum vezi, nu sunt permanent pe aici dar daca mai ai intrebari, scrie.
Toate cele bune si bafta la examene!

7 răspunsuri: