| fagasgaga a întrebat:

Salut tuturor
Sunt student la medicina si cred ca sunt cam ipohondru prima data mi-a fost frica sa am schizofrenie,bipolaritate,diabet,cancer, diferite tulburari de persoanlitate cum ar fi obsesiv-compulsiv si am vorbit cu mai multi psihologi si au spus ca nu exista NICI O SANSA dar eu sunt bazat pe obsesiv compulsiv repet pot sa ma gandesc la lucruri oribile doar daca vreau. Daca incerc sa ma gandesc cat de frumos va fi craciunul si astea parca in capul meu se aprinde un gand care imi spune nu nu va fi.Repet familie sanatoasa si psihologi spun ca nu am nimic. Oare am risc sa dezvolt o asemenea boala?(nu am fumat baut nici o data, nici drogat)(Am avut mereu o copilarie nota 10 si parinti la fel nu am traume sau chestii)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Valentinaldoilea a răspuns:

He he he, ipohondria, boala medicinistilor!

E foarte adevarat! Unii dintre voi sunt mai rationali si mai stapiniti, nu se imbolnavesc. Altii, au toate bolile pe care, pe rind, le studiaza. Stai calm, nu ai nici pe draq, nici daca ai vrea. Esti doar ipohondru. Asta se poate trata cu autoeducatie, cu vointa, cu iesit pe munte vazind florile, norii, caprioarele, nu eventualele raceli. Iti calesti mintea si trupul. Sanatate, medicule! =D

| fagasgaga explică (pentru Valentinaldoilea):

Da dar parca m-a marcat putin obsesiv compulsivul adica ma gandesc la ceva bun si dintr-o data imi sare un gand in minte ca nu nu va fi sau de ex ce frumos va fi craciunul asta si imi sare in minte nu nu va fi poate te vei duce la nebuni ca ai ceva sau altceva... gandurile astea nu le am toata ziua doar uneori cand imi aduc aminte de boala asta