| LLG123 a întrebat:

Salutare, am o problema, unchiul meu are o durere puternica la piciorul drept care pleaca din șold (adica il doare șoldul) a fost la medic si i`au zis ca are artoza... si i`au prescris :
Clorzotazon(ceva in genu)
algolcamin (...)
si injectii cu Movalis
si Milgamma
A luat toate alea si nu ii trece... adica durerea este insuportabila Aveti idee de ceva mai bun, sau un "orice" sa-i treaca, gen sfaturi medicamente etc? chiar si leacuri babesti

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| bionatura a răspuns:

Salut!
sunt medic de medicina generala, ma numesc Daniel si vreau sa iti raspund tie pentru. unchiul tau
De fapt diagnosticul este de coxartroza care implica in primul rand o reducerea a mobilității, înrăutățirea calității mersului, șchiopătarea, instabilitatea, înrăutățirea poziției corecte a corpului, ca urmare a scăderii forței mușchilor fesieri și a durerii.
Problema de baza ramane durerea accentuata la mers care al chinuie in permanenta sau chiar o simpla miscare care alta data "era normala"acum devine chiar o aventura.
Tramentul in primul rand este pentru. durere accentuata, adica algoclmin si movalis(antiinflamator) iar millgama este un complex de vitamine productie Germania care al va ajuta pe unchiul tau sa ai hraneasca fibra nervoasa si sistemul muscular care si asa este suprasolicitat si "intins la maxim", ok/
Eu iti pot prescrie un medicament de la firma noastra BIONATURA, format din doua produse unul cu Calciu ptr.intarirea structurii osoase care in momentul asta sufera foarte mult si altul ptr.refacere lichidului sinovial adica a lichidului care lubrefiaza articulatia si o readuce la functionalitea maxima.