| SERIALS a întrebat:

Ce-s cu legile astea italiene? Nu sunt student si caut o odaie (singola) in apartament cu mai multi si nicidecum nu gasesc. Ma aflu intr-un oras in Italia si multi proprietari dau camere doar la studenti, dat fiindca platesc mai putine taxe la stat. Mi se pare imposibil sa gasesc o odaie, vreau sa schimb casa, caci locuiesc cu alti 2 in camera la moment. Vreau sa stau singur, intimitate, sa am un dulap mai mare, o masa de scris, o fereastra si un pat confortabil si wifi. Oare atat de greu e sa gasesc ceva? Si exact acum e perioada cand multi studenti cauta casa.

Am gasit si odai fara fereastra, fara contract, dar nu prea imi place sa stau intre 4 pereti, fara fereastra. Viata e naspa, ma simt trist, dar vreau cat mai repede sa gasesc ceva.
Am aflat de cativa romani si moldoveni care dau chirie odaie, dar multi cer 300, pe cand in grupul italienilor gasesti de la 180 in sus, sunt si cu 200, 220, 250, diverse preturi, nu vreau lux, dar e naspa cand majoritatea dau doar la studenti si fac contract pentru studenti. Plus ai nostri profita peste hotare, in loc sa se ajute reciproc ei maresc preturile ca sa castige niste eurasi in plus.

2 răspunsuri:
| FreddieM a răspuns:

Presupun ca te in afli intr-un oras care are un important centru universitar. Cauta alte persoane aflate in situatia ta si pur si simplu inchiriati un apartament pe contul vostru. Cu cat vreti mai in buricul targului cu atat se maresc preturile. Daca-mi trimiti prin mesaj privat orasul si zona pe care o preferi, as putea sa fac o investigatie pentru tine si pot sa-ti trimit niste linkuri cu rezultate si sugestii convenabile. Am o lunga istorie nel Bell Paese, nu-s diletant, as putea sa te ajut.

| Bizon95 a răspuns:

Trebuia sa te trezesti cu, chestia asta in iunie, cand au plecat toti studentii acasa si proprietarii se uitau la 3 luni fara chirie, nu acum cand vin toti studentii inapoi si preturile la chirii cresc in draci, pentru ca exista cerere in draci!