anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce sunt aceia cercei medicinali?

8 răspunsuri:
kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Ti-a spus gabytzza ce sunt. Voiam doar sa aduc o completare si anume ca sunt foarte buni imediat ce iti faci o gaura. Daca iti dai o gaura in ureche este bine sa ii folosesti deoarece se vindeca mult mai repede si mai bine. Trebuie sa ii porti 3 saptamani. Ii gasesti la bijuterii sub denumirea de cercei medicinali sau cercei sterili.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nici eu nu stiam dar am cautat si am gasit asta:

"Cercei medicinali

Confectionati din OTEL CHIRURGICAL, placati cu aur de 24karate sau neplacati, cerceii medicinali sunt sterilizati si ambalati individual. Aliajul din care sunt confectionati nu contine NICHEL si din acest motiv cerceii medicinali pot fi purtati si de persoanele alergice la acest metal.

Cu ajutorul unui pistol special se pot face gauri in urechi folosind perechea de cercei aleasa de dumneavoastra. Procedeul este sigur, nu prezinta risc de infectie daca respectati indicatiile noastre, nedureros, fara sangerare."
sursa: http://www.idactual.xnet.ro/v1/medicinali.htm

Deci sunt folositi de persoanele care sunt alergice la metale fie ele pretioase sau nu si am mai citit ca sunt folositi la dat gauri mai ales la fetite mici. :)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Hey. eu nu o sa iti raspund cu un text luat dupa net sau altceva.
eu port cercei medicinali.
sunt niste cercei cu tija mai groasa, placati cu aur. atunci cand iti dai gaura iti pui cercei medicinali ca sa nu se infecteze happy ii tii o saptamana (de obicei)
eu mai mi.am dat inca 3 gauri in ureche. si ii am de 1 an si ceva. si inca ii port.
nu sunt pereche. sunt individuali. happy
sper ca ti.am fost de folos kiss

| IoanaIo a răspuns (pentru anonim_4396):

De unde poţi să-i iei?

| anonim_4396 explică (pentru IoanaIo):

De la orice magazin cu bijuterii happy

| jane_5414 a răspuns:

Acei cercei medicinali sunt cerceii care te fac sa slabesti.