| JamesWatson a întrebat:


De mult tot stâng bani pentru o camera.
Ideea e că nu stiu pe care sa o iau.
Nu stiu daca sa iau un DSLR sau un Mirrorless, stiu ca Mirrorless e mai mult pentru începători iar DSLR sunt pentru cei mai avansați. Nu stiu daca SONY, CANON sau NIKON.
Sunt începător, am facut poze dor cu telefonul si cu aparate instant.
Nu sunt interesat de aparate compacte sau GoPro. Am auzit ca exista un "aparat" nu stiu exact cum se numeste dar stiu ca pot sa il pun la Mirrorless si se pot conecta obiectivele de la DSLR gen NIKON si CANON, (daca puteti să îmi puneți un link daca stiti la ce ma refer)
Sunt dispus să investesc in aparat.
Cerințele mele ar fi următoare:
-Camera să aibă 24.2 sau 24.3 MP
-O mini telecomanda/Sau sa o pot conecta la telefon (in asa fel incat sa pot face poza chiar dacă nu sunt lângă aparat)
- Greutatea maxima 1.5 kg
-Functie Wi-fi si Bluetooth
- Buget 2000-3500 lei
- Sa aiba funcția video
- Sa pot sa ii schimb bateria, adică să nu fie din acela care nu i se scoată bateria.
Pentru ce as vrea camere:
-Vacanțe, Excursi, Drumeție
-Penteu portrete, poze de familie
- Poze "artistice" (stropi de ploaie, insecte)
- Poze in natura (parc, padure)
- Poze "in miscare" (ca pozele sa iasa clare)
- Pentru "un fel de vlog" (de fapt pentru video-uri care să le trimit familiei șii aproiatilor, în care sa apar si eu?)
Cam atât.
Dacă se poate si niste linkuri, daca nu dor denilumirea.
Si daca puteti explica de ce DSLR sau Mirrorless. Si de ce CANON, NIKON SAU SONY.
Multumesc mult!

Răspuns Câştigător
| ChristianKalman a răspuns: