| tonyc7 a întrebat:

Daca unul din cunoscutii tai este un foarte bun programator sau un foarte bun IT-ist si iti stie adresa de mail sau ce browser folosesti tu cand umbli pe net, te poate hackări sa iti patrunda in pc-ul tau de la distanta si sa iti vada toate fisierele tale personale sau ale firmei la care lucrezi?

20 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Da si nu

sa stii ca hackerii cei mai tari nu sunt neaparat programatori straluciti

si programatorii nu sunt hackeri.

iar raspunsul la daca poate sa intre la tine pe PC tine de prea multe variabile. Poate sa intre oricine la tine pe pc daca iti trimite vreun executabil cu ceva malware pe mail si tu il deschizi si nu ai antivirus

| doctorandus a răspuns:

Nu, si iti spun de ce: un programator intreg la minte stie ca poate primi ani de inchisoare pentru spart calculatoare. Deci, daca si-ar pune mintea, ti-ar putea sparge calculatorul, dar inteligenta si vointa ii spun ca nu e bine sa faca asta.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Nu te panica degeaba.
Încearcă să nu deschizi link-uri suspecte primite pe messenger, pe adrese de yahoo, gmail. Dacă iti stie adresa de yahoo, cel mult, iti poate afla browserul, orasul, dar nu (și) adresa de domiciliu, furnizorul de internet și cam atat.
Linkul de mai jos, il poti deschide linistit, fiindcă nu e virusat.
https://www.adibarbu.ro/2016/05/localizare-adresa-email.html?m=1

| tonyc7 explică (pentru floresdemayo):

Si daca afla browserul, care e problema? Nu trebuie divulgat browserul sau cum?

| floresdemayo a răspuns (pentru tonyc7):

Poate să-l stie. Nu-i folosește la nimic. Milioane de oameni folosesc același browser.

| GabiDumitrescu a răspuns: