anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

in urma cu 4 luni de zile am comandat online de pe site-ul oficial Calvin Klain in valoare de 200€, aceștia având sediul in America, am discutat cu ei la telefon și mi-au comunicat ca in 30 zile lucratoare îmi vor ajunge produsele, am sunat după acele 30 de zile in care Prod nu au ajuns și au spus ca nu au fost trimise și ale vrăjeli. tin sa precizez ca am plătit cu cardul și am cerut anulată comanda și restituirea banilor pe card la care ei mi-au spus ca banii se restituie in alte 15-30zile lucratoare. problema este ca au trecut 3 luni (90 zile) și nici acum nu mi au dat banii, Ce pot sa fac sa îmi recuperez banii?
Aceeași problema o am cu alt site din America de renume VICTORIA SECRETS, unde am comandat de 100€ acum aproape un an de zile. câteva luni m-au ținut ca este oprit coletul in vama etc apoi ca îmi da banii înapoi și nu am mai văzut nici un ban...
Dau funda dacă are cineva idee cum pot proceda, va mulțumesc.

Răspuns Câştigător
| GabiDumitrescu a răspuns:

Esti sigur ca erau site-urile oficiale? Ai platit cu un card in regula sau te jucai cu carduri gasite pe net la baieti? In mod normal nu ar trebui sa ai astfel de probleme, dar depinde foarte mult ce/cum ai discutat cu ei. Preferabil ar fi prin emailuri, pentru ca vorba zboara...

| AlexPatriciu a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Am plătit cu card debit BCR, totul in regula, dar într-adevăr am stat cu ei numai pe telefoane, cel mai bine totul va fi in scris pe mail de acum ca sa pot dovedi in caz ca voi face o plângere la protecția consumatorului.

| suntserios a răspuns (pentru AlexPatriciu):

Protectia consumatorului de unde? ca doar nu crezi ca astia din Romania o sa ii traga de urechi pe americani nu?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru suntserios):

Banca. De aia e cel mai sanatos sa platesti cu PayPal. La sume de astea, faci claim si dupa ce ii scuturi un pic iti baga banu' fara sa comenteze prea mult.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru AlexPatriciu):

Daca chiar alea erau site-urile CK/VS pe bune, apeleaza la metoda traditionala cu tickete de suport. Sint sigur ca ai inca datele comenzilor de la ei de pe site, exista dovada platilor, samd. Scrie-le frumos ce si cum si o sa vezi ca se rezolva. Crede-ma ca am avut destule contacte cu suportul de la straini si nu e ca la noi, chiar daca dai peste unul mai greu de cap. Macar la ei nu exista rea-vointa ca la noi. Au niste proceduri destul de greoaie, de multe ori, dar bine definite si daca o iei si tu incetisor si nu te enervezi, o sa vezi ca se rezolva.

| AlexPatriciu a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Ms mult GabiDumitrescu, ai fost de ajutor. Sarbatori fericite!

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru AlexPatriciu):

Ai reusit sa recuperezi banu'? Ma bucur!

| AlexPatriciu a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Încă nu. dar acum am mailurile am tot ce trebuie, te pup bro

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru AlexPatriciu):

Bafta!

10 răspunsuri:
| Ora de net a răspuns:

Bună!

Pentru a te asigura ca un site de cumparaturi este de incredere te incurajam sa verifici daca acesta are date de contact, adresa magazinului fizic si datele fiscale ale firmei. Ai facut acest lucru inainte de a comanda? Exista pe internet foarte multe copii ale siturilor originale.

Mai mult decat atat, asigura-te ca pagina unde introduci datele bancare este securizata - paginile securizare au https:// in fata lor si o iconita cu un lacat. Daca crezi vreun moment ca ceva este in neregula, sfatul nostru este sa suni imediat la banca pentru a verifica tranzactiile sau pentru a bloca cardul.

| Mayaaaaaaa14 a răspuns:

De acum încolo sa nu te mai aventurezi asa ușor pe toate site-urile, fiindcă nu stii daca sunt de incredere sau nu. Daca ai plasat comanda trebuia in ziua aceea sa o anulezi, acum e prea tarziu. Banii nu-i vei mai recupera, asta sa-ți fie învățătura de minte.