|

Salut, intrebare pentru cine a incercat. Este eficient pentru pierderea grasimii corporale ca odata pe saptamana sa nu mananc nimic/foarte putin? Si cat de sigur e pentru mentinerea masei musculare?

Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Da,este eficient, cu condiția ca în celelalte zile să mănânci ca de obicei, să nu mănânci mai mult, ca să compensezi.
Într-o zi de nemâncare se consumă energia acumulată în ficat și se curăță organismul de toate celulele moarte, mâncându-le și pe ele, făcând astfel curățenie, așa că nu ajunge să îți consume mușchii.

6 răspunsuri:
| a răspuns:

Din punctul meu de vedere infometarea nu e o solutie, pot aparea probleme digestive.
Solutia este o alimentatie adecvata, sport si odihna.

Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns:

Nu-ți recomand să nu mănânci. Ci să mănânci sănătos dar puțin și des.

| a răspuns (pentru sadrian46):

Sadrian, acea "energie" stocata de ficat, numita glicogen este consumata rapid pentru ca este o cantitate mica. Daca faci si efort o consumi si mai repede. Omul are nevoie de proteina zilnic pentru functiile corpului (nu doar pentru a hrani musculatura), iar faptul ca nu mananci o zi proteina (si nici calorii) te duce garantat la catabolism muscular. Cat muschi pierzi? nu am raspunsul! Prima data epuizezi glicogenul, apoi proteina iar la urma grasimea de pe corp. Cum glicogenul este o cantitate limitata ajungi automat si la muschi. Omul are nevoie de calorii (pentru a mentine o greutate) si daca doarme toata ziua, asanumitul metabolism bazal. De unde crezi ca va obtine el caloriile (si aminoacizii necesari)? din glicogen, muschi si grasimi.
Uite, ai mai jos, un post din 2015 al unui coleg, omul stie ce spune, eu zic sa il citesti cu atentie! Apoi iti poti sustine afirmatia ca nu consumi muschi daca nu mananci nimic.
https://www.tpu.ro/......care-sunt/

| a răspuns:

Defalt26, daca faci sport (si esti si pasionat) si te intereseaza sa mentii masa musculara (cu greu acumulata) nu iti bate joc de tine. Mergi pe deficit caloric.

| explică (pentru Trăiescin2020):

Am facut asta de cand m-am apucat de sport. E o recomandare des intalnita, dar pana la urma nu conteaza.