| IonCucu a întrebat:

Vreau sa fac un battle. Cine e pentru consumarea suplimentelor nutritive pentru sala scrie DA in comment cine e pentru nu folosirea suplimentelor scrie NU happy Sa vedem cine castiga

12 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu.

| Cosmin86 a răspuns:

Da

Dar mi se pare stupida dezbaterea, 80 % din oameni sunt niste idioti care habar nu au despre ce e vorba

| cosmin001 a răspuns (pentru Cosmin86):

Sunt antrenor de kick...crede-ma ca stiu ce vorbesc

| Cosmin86 a răspuns (pentru cosmin001):

Un antrenor de kick nu a terminat facultatea de medicina, specializarea nutritie.
Cel mai probabil nu ai calcat in viata ta intr-o fabrica de suplimente avizate si niciunul dintre nutritionistii tai nu a dus asemenea produse in laborator.

Asa ca preferi sa vorbesti din mituri si povesti happy

| cosmin001 a răspuns (pentru Cosmin86):

Intreadevar nu am intrat intr-o fabrica de nutritie, dar am terminat facultatea de medicina si acum lucrez ca asistent medical. Oricum nu imi mai bat capul.Voi bagati ce vreti si vorbim dupa ce va lasati de sala. Peace

| Cosmin86 a răspuns (pentru cosmin001):

Am avut 5 ani pauza de sala dupa ce am folosit 2 ani.

N-ai niciun studiu in domeniu nu? Chestii "dupa ce te lasi de sala", sunt vechi de prin anii 70 si sunt demonstrate STIINTIFIC ca fiind aberatii.

Confunzi suplimentele cu anabolizantele, nu? happy

| BracKMyhay95 a răspuns:

Un "DA" mare de tot

| Veleno1 a răspuns:

Da clar! Nu confundati izolatele/concetratele proteice, aminoacizii, creatina, gainerele cu syntholu sau hormonii de crestere.

| Prince_Pyckolo_1992 a răspuns:

Eu am facut sala si am luat suplimente nutritive si-au facut efectul dar dupa ce m-am lasat de sala m-am ingrasat

| Nickname1890 a răspuns (pentru Prince_Pyckolo_1992):

Nu te-ai ingrasat dupa ce te-ai lasat de sala din cauza suplimentelor pe care le-ai folositwinking Te asigur.

| cosmin001 a răspuns:

Niciodata sa nu iei suplimente, parerea mea.

| Cosmin86 a răspuns (pentru cosmin001):