| DaciaRomania a întrebat:

Credeți că există farfurii zburătoare / OZN -uri? Sau nu?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Or fi.
Cat de aroganti sa fim sa credem ca suntem singuri in universul asta infinit?

| relian a răspuns:

Exista, din alea ce le arunci in parc, daca stii ce spun, nu sti daca se numesc asa farfurii, dar e ca o farfurie din plastic si o arunci, altul o prinde, cred ca stii despre ce vorbesc.

OZN, exista si din alea, doar ca e ceva normal. Daca stii globurile alea de foc sau cum se mai numesc, globuri de energie, alea is tot ozn, asa se numeste orice obiect care zboara si nu avem idee clar ce este.
Tu de fapt voiai sa intrebi daca exista extraterestrii, adica ceva fiinte inteligente care sa fi ajuns pe la noi.

Au fost si din astia laughing noi asta sintem, extraterestri, am ajuns aici, am aterizat, aia sor dus de mult, am ramas noi, urmasii lor.

Citeste biblia, scris acolo la inceput, ca era numa stinca si apa, nimic altceva, apoi or aterizat cu ce zburau, or dat cu iarba, cu ce mai aveau, aparu vegetatia, dupa or facut animale si cam aia a fost.

Cine stie cand s-a intamplat asta, ori daca so fi intimplat.

Daca stai si te gindesti, nu cred ca am venit din alta parte, avand in vedere stratul de tarina existent, asta nu se poate face in zeci de mii de ani, nici in milioane, e nevoie de mult mai mult timp.

Bine zic si eu, ar trebuie sa faca careva un experiment de asta, un metru patrat, cu iarba, lasi asa citiva ani, vezi cit pamint se face.

Ar fi putut sa faca asta aia de acu 1 sute de ani, acu ar fi vazut in o suta de ani cit pamint se formeaza.

Apoi asa un calcul general stiam cum sta treaba.Si acu se poate face, dar nu e nimeni curios, dupa cine stie ce teorii or sa mai apara.

| Frank51 a răspuns:

Nu, nu există farfurii, linguri, cuțite, furculițe zburătoare. Există în schimb OZN-uri.

| DaciaRomania explică (pentru Frank51):

Așa se mai numeau, nu eu am inventat...

| Frank51 a răspuns (pentru DaciaRomania):

Farfuriile se folosesc la masă, termenul corect este ozn, ufo în engleză. Acel obiect zburător neidentificat poate avea orice formă.

| DaciaRomania explică (pentru Frank51):

Există cărți ce menționează acest termen...

| Frank51 a răspuns (pentru DaciaRomania):

E alegerea ta ce termen folosești.

| J0B0MAT a răspuns:

Da, cred.E destul de simplu de realizat că există o grămadă de planete în tot universul care au mari șanse să fie locuite. Univers care nu este descoperit de noi nici măcar pe jumate.

| ReddY25 a răspuns:

Da,farfuria de porțelan când o arunci în aer rolling on the floor big grin

| wildthing a răspuns:

Eu n-am vazut niciodata un ozn sau daca am vazut, nu am stiut. Avand insa in vedere imensitatea universului si numarul atat de mare de marturii, mi-e greu sa cred ca nu exista nave ale unor specii mult superioare noua, care ne brazdeaza cerul. Sunt unii care desi accepta ideea ca exista viata inteligenta si pe alte planete, sustin ca e greu de crezut ca au ajuns la noi, din cauza distantelor colosale ce ar trebui parcurse. Dar de ce nu? Sigur, daca ne ghidam dupa legile fizicii acceptate ca fiind valabile astazi, e nevoie de foarte multi ani ca o nava cosmica sa ajunga chiar si aici, la o aruncatura de bat, la Alpha Centauri. Cine spune insa ca o civilizatie cu 10000, 100000, 1000000 de ani mai avansata decat a noastra, nu ar fi putut face noi descoperiri (revolutionare pentru noi) in fizica?

| FreddieM a răspuns:

Foarte probabil, dar încă nu au ajuns pe meleagurile noastre.
Cheers

| sammie a răspuns:

Este cum ar fi sa intrebi daca exista fantome, strigoi, balauri, dragoni sau alte alea. Clar nu.

| LisaJulie a răspuns:

Nu îi mai asculta pe toți care vorbesc de ozn-uri și extraterestri. Spuneau ca ne vizitează extraterestri prin anii 50, 60 și 70. S-a întâmplat ceva de atunci? Nimic!

| KovacsB a răspuns (pentru LisaJulie):

Nu te-au vizitat pe tine si motivul este evident.Tu ai vizitat vreun gandac?

| MAteiLaAjutat a răspuns:

Nu cred ca exista, insa ii poti intreba pe baietii de la Area 51.