anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Credeti ca stilul vestimentar spune ceva despre personalitatea individului? Ma refer mai ales la cazurile celor care nu au un stil bine definit.

13 răspunsuri:
eileen
| eileen a răspuns:

Bineinteles ca spune ceva despre persoana respectiva, desi nu trebuie sa judeci o carte dupa copertile ei, se spune. Cu toate astea, o persoana care stie sa se asorteze si sa poarte haine care sa ii vina ca turnate, spune despre ea ca stie sa se ingrijeasca, este atenta la detalii si la cei din jur si are gusturiwinking

daniela
| daniela a răspuns:

Pentru unii da. Dar daca te duci la servici (eu sunt inginera si bat santierul) modul in care ma imbrac zi de zi de luni pana vineri nu e egal cu cel in care ma imbrac in restul saptamanii asa ca...

ValiMocanu
| ValiMocanu a răspuns:

Spune ceva despre gusturi, despre grija pe care ti-o acorzi, dar si despre starea materiala. Toate la un loc, fac parte din personalitate?

ValiMocanu
| ValiMocanu a răspuns:

Hai sa ne amuzam! Am fost curios sa vad cine, dintre cei care sunt interesati de acest subiect, a considerat raspunsul meu stupid. Si eventual sa-l pot compara cu al lui/ei. Rezultatul: NIMENI. Ceea ce conduce la intrebarea: daca nu te intereseaza subiectul, daca nu ai un raspuns de dat (bun, sau rau), ce farmec are sa te apuci sa dai voturi aiurea-n tramvai? Sub rezerva anonimatului?

| alexa a răspuns:

Fiekre se imbraca dupa cum crede el de cuviinta si dupa cum se simte de bine in acele haine
unii oamenii ma refer aici in societate, in gasca de prieteni nu sunt acceptati pentru ca stilul lor vestimentar difera de al celorlalti, dar poate ca nu are idee k acea haina nu. i vine bine, poate pentru el nu conteaza atat de mult imaginea sa, sau poate in cel mai rau caz nu are bani pentru a.si lua haine
conteaza foarte mult tinuta in unele situatii si nu trebuie neglijat acest lucru, dar depinde de fiecare...
eu nu crd k are o mare legatura cu personalitatea persoanei

| andreea_8479 a răspuns: