| Meme10Memu a întrebat:

Cum e sa fie omul fizician, matematician, biochimist si sa creada in teoria evolutiei cand lumea in care traieste nu traieste cu matematica, cu fizica si biochimia in pat?

| tudorvolcano a răspuns:

Fără matematică și fizică, nu erau acum laserele, smartphone-urile, calculatoarele, tabletele, și toate dispozitivele moderne.

Care e treaba cu teoria evoluției? Nu înțeleg ce relevanță are în întrebare.

| Meme10Memu explică (pentru tudorvolcano):

"Fără matematică și fizică, nu erau acum laserele, smartphone-urile, calculatoarele, tabletele, și toate dispozitivele moderne" - toate acestea au fost construite avand ca inspiratie modele gasite in natura. In plus, tehnologia a aparut si s-a dezvoltat, in principal, pentru a combate saracia si pentru a opri prin violenta violenta adica tehnica militara. Industrializarea a aparut pentru combaterea saraciei - populatie in crestere pe un pamant neroditor sau slab roditor. Doar Iehova Dumnezeu va rezolva problema saraciei fara sa fie nevoie de vreo tehnologie sau vreo industrie, sau vreo industrializare. Cand imparatia lui Iehova Dumnezeu va veni si pe pamant toate aceste probleme vor fi rezolvate. Pentru mai multe informatii vizitati www.jw.org.

"Fără biochimie, medicina ar fi fost cu mult în spate, și nenumărați oameni ar fi murit de otrăvire, supradoze de medicamente și droguri, mare parte din medicamente nici măcar nu s-ar fi descoperit etc." - biochimia a fost dezvoltata pentru a combate bolile si imbatranirea. Doar Iehova Dumnezeu va rezolva bolile si moartea nu va mai fi.

"Care e treaba cu teoria evoluției? Nu înțeleg ce relevanță are în întrebare." - prin aceasta intrebare vreau sa subliniez ca omul de stiinta cunoaste foarte putine lucruri ca sa creada o teorie nedovedita si irationala precum teoria evolutiei. Lumea nu functioneaza cu matematica, biochimie, fizica. Acestea sunt doar niste simple discipline. Omul doar manipuleaza materia cu matematica, biochimia, fizica si nu controleaza materia cu aceste discipline. Doar Iehova Dumnezeu controleaza materia de la nivel subcuantic si a stabilit legile fizice. Fizica doar studiaza legile fizice si nu tine loc de legi fizice. Biochimia doar studiaza comportarea materiei din punct de vedere biochimic si nu tine loc de comporatarea materiei din punct de vedere biochimic. Matematica studiaza aproximarea numerica a marimilor si fenomenelor din natura. Natura, creata de Iehova Dumnezeu, a functionat si functioneaza din timpuri stravechi cand omul nu se apucase sa faca manuale de matematica, fizica, biochimie.