| RAY a întrebat:

Daca energia nu poate fi creata cum a putut aparea?

| oprescudorin11 a răspuns:

Universul este doar energie. Exista cu infinit timp in urma si va ramane la fel.Nu exista punct de incepere, nu se poate concepe o tampenie de asta.Numai savanti cretini pot zice:'acum 7 milioane de ani au trait...'rahat! sau...'peste 6 milioane de ani dispare soarele' sau:'luna dateaza de acum 10. 000ani!'****!
Ei nu si-au numarat bine degetele de la maini sau picioare si au calculat in ani lumina distanta intre sori si galaxii, mai mult, asa de cretini si rauvoitori, au calculat pana si numarul de planete si sori si galaxii, au gasit si toate gaurile negre,...te doare creierii, cata prostie! Si ei nu-si numara degetele de la mana sau picior si nici paduchii sau virusii din corp! Cata prostie! si mai ales cine-i plateste si se uita in gura lor!

| ErrorFound a răspuns:

Paradox.
Si materia este energie, deci singurele lucruri care alcatuiesc universul sunt spatiul(gol) si energia.

Poate universul pur si simplu nu are inceput.
Totusi, e de mentionat faptul ca energia are foarte multe forme.
Energia pura pe care o creaza in laborator este doar o forma a ei.
Se lucreaza foarte mult cu electricitate, plasma s.a. dar de altceva, umanitatea n-a prea auzit si nci nu e capabila sa creeze in cantitati care pot fi studiate.(ex. de ce a mai auzit umanitatea: energie intunecata, anti-materie{alta forma de energie})

| matrix100 a răspuns:

Raspunsul se poate gasi in particula lui Dumnezeu si aparitia universului Bing Bang

| alexandra2000ale a răspuns (pentru matrix100):

Stii ca,, Bing Bang,, nu a existat niciodata, nu?

| matrix100 a răspuns (pentru alexandra2000ale):

Eu cred in Bing Bang si in aparitia universului astfel. Tu pe ce te bazezi cand spui ca nu a existat? Pe religie poate

| alexandra2000ale a răspuns (pentru matrix100):

Pe credinta...Stii de ce nu a existat niciodata?
Hai sa presupunem ca au existat aceste doua corpuri care s-au ciocnit dand nastere marii explozii dar ia spune-mi si mie, aceste corpuri au existat de la sine sau au fost create de Cineva?

| alexandra2000ale a răspuns (pentru alexandra2000ale):

Eu cred ca pamantul a fost creat de Dumnezeu si nu a luat nastere in urma Bing Bang-ului

Asta pentru ca ai vreo 14-15 ani. tongue

| alexandra2000ale a răspuns (pentru Mădă0611):

Acest raspuns l-am luat de la un om de stiinta...asa ca nu trebuie sa fi mic ca sa crezi in Dumnezeu ci mai degraba cu cat inaintezi in varsta sa-ti intaresti convingerile si sa gandesti LOGIC pentru ca este logic ca Pamantul este creat de Dumnezeu.

| Mădă0611 a răspuns (pentru alexandra2000ale):

Nu toti oamenii de stiinta sunt oameni de stiinta.

| alexandra2000ale a răspuns (pentru Mădă0611):

Asa este...ma bucur ca recunosti ca iluminatii cand au creat aceasta teorie care s-a revoltat impotriva credintei a fost falsa si de fapt acei oameni de stiinta nu erau oameni de stiinta...

| Mădă0611 a răspuns (pentru alexandra2000ale):

Nu la asta m-am referit ci la faptul ca oamenii de stiinta care spun ca exista dumnezeu/Yhwh nu sunt oameni de stiinta. Illuminati nu pot sa faca galaxiile sa se departeze una de cealalta si asta o poti observa folosind un telescop bun, de la acea departare a venit ideea cu Big-Bang-ul, chiar un preot/calugar catolic a spus asta pentru prima data. smug

Crezi in Dumnezeu?

Nu.

| sublime89 a răspuns (pentru alexandra2000ale):

Tu faci macar diferenta intre Pamant si Univers? Tu intelegi macar ce inseamna Big Bang? Tu realizezi ca o planeta nu se formeaza direct in urma unui big bang? Sper ca stii ca Pamantul e o planeta.

| usuk a răspuns (pentru Mădă0611):

Eu unul cred ca vroia sa te intrebe daca nu cumva esti om de stiintalaughing

| Lungu_Florin_1993 a răspuns:

Cu ajutorul oamenilor de stiinta!

| dragosbogdan001 a răspuns (pentru Lungu_Florin_1993):

Bun raspuns! Eu nu m-as fi gandit la asta!

| zumza a răspuns:

Nu este chiar răspunsul la întrebare, totuşi... Înainte ca omul să descopere legătura dintre energie şi materie, biblia face legătură între cele două isaia 40:26 „Ridicaţi-vă ochii şi priviţi! Cine a creat aceste lucruri? Este Cel ce face să iasă, după număr, armata lor. El le cheamă pe toate pe nume. Datorită marii lui energii dinamice şi puterii sale nemărginite, niciuna nu lipseşte.