| AlexutuDeiu a întrebat:

Testele initiale valoreaza ceva?

Răspuns Câştigător
| ReallySomebody a răspuns:

Buna.multi spun ca nu conteaza si ca nu valoreaza nimic nu.Sti de ce? Ca cica nu se trec.Ei bine, ce nu stiu multi dintre ei este ca intre aceste teste initiale, si dintre cele finale(o sa se dea la sfarsit de clasa.) se face o medie. Si aia se va pune in arhiva ta personala.Deci conteaza si ele!

9 răspunsuri:
| mihaibrasov a răspuns:

Da. Cat a costat hartia plus xeroxatul. Daca ai consumat 3 hartii xeroxate valoreaza pretul lor. Atat.

| WeLoveIceCream a răspuns:

Testele initiale sunt pentru a vedea profesorii ce nivel are fiecare copil sau ce nivel are clasa. Deaia nu se trec in catalog, daca de exemplu anul trecut ai avut o profa care nu preda bine sau deloc, nu e vina ta, si nu are voie sa treaca nota. Deci nu prea! Sper ca te-am ajutat si Succes!

| alexralu34 a răspuns:

Practic nu,de fapt nu stiu de ce se mai dau,da in fine cica profesori se mai iau dupa ele, da creca nu e adevarat din ce maiu zis profesori mei, deci aproape ca nu valoreaza nimic

| XanderLightBow a răspuns:

Esti in a V-a nu?
Da conteaza, pentru profesor sa afle cat rsti de destept!
*nu se pune in catalog!*

Răspuns utilizator avertizat
| DaNyEl64 a răspuns:

Nu. dar ele sunt mereu pastrate

| ftw a răspuns:

Nu,alea sunt doar pentru a vedea nivelul de pregatire

| Roxanaaaa a răspuns:

Testele initiale sunt date pentru ca profesorul sa vada ce cunostinte ai, de obicei nu se trec in catalog...deci nu prea valoreaza

| SpeedT3K a răspuns:

Da, se pun la porftofoliu, cu care intrii la LICEU

Întrebări similare