| AvalohAlyn a întrebat:

Voi cum înțelegeți mai bine astronomia? Dar Planeta Pamant? Ca sa vă hrăniți pasiunea stelara a cerului, a stelelor de ce aplicații și cărți vă folosiți? Și mie îmi plac stelele și cerul implicit astronomia și vreau să o înțeleg mai bine

Google
Descoperă.ro

| BabaOarba a răspuns:

Acum vreo 18 ani, pasionata de astronomie fiind, am plecat ca tine, de la aproape zero informatii. Noroc cu aparitia internetului.

Informatii corecte se gasesc din belsug, dar in engleza. Eu nu stiam mare lucru de engleza cand am inceput.

Exista siteuri free pe net de stiri in domeniu: science daily, universe today, phys.org. Exista si cu plata, ca scientific american, new scientist, science, nature... se gasesc si tot felul de carti... Carti mai sunt si pe la noi.

Ideea e ca dupa cativa ani stiam deja mai multa fizica, chimie, biologie, geologie, paleontologie decat facusem la scoala, am publicat articole pe siteuri in acest domeniu, am publicat pe print in Stiinta si Tehnica... Deci da, se poate sa te documentezi pe net, atata vreme cat stii sa alegi informatia corecta si de incredere.