|

Am net de la Telekom si de cateva zile intampin o problema cu router-ul, nu imi merge internetul, am problema asta de marti in afara de miercuri cand a functionat doar pana pe la amiaza. Acele beculete cu "WLAN" si "Internet" sunt aprinse cu verde dar internetul nu functioneaza. Aveti vreo idee care ar putea fi problema? Tin sa precizez ca i-am sunat pe cei de la Telekom dar nu am rezolvat mai nimic cu ei, au spus ca vin Joi dar nici macat nu au venit.

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Iei contractul care l-ai făcut cu Telekom, și îl citești din scoarță în scoarță până găsești unde este scris termenul maxim de reparație. Dacă a fost depășit anunți OPC-ul sau te muți pe RDS.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Depinde ce router ai, dar am intampinat problema asta: Deasupra zonei unde ai butonul de pornire a routerului este scirs vps si vlan, iar intre astea 2 este o mica gaura, si pe langa scrie "reset" incearca sa bagi un chibrit sau ceva acolo tine-l 5 secunde si vezi daca se reseteaza :D
Eu aveam router de genu :
https://:///......com/search

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Da, la mine au venit dupa aproape 3 luni. Trebuie sa configurezi routerul. La mine asa a mers. https://www.telekom.ro/tutoriale-video/setari-configurare/ Daca nu te descurci ii poti suna si iti explica ei prin telefon.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Și eu am avut problema asta, scoate cablul de net și apoi scoate routerul din priza, aștepta câteva minute și după baga.l iar în priza și cablul în el, dacă nu merge nici asa zic sa ii aștepți pe cei care îl vor repara poate e ceva de la cablu sau router

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Îți recomand pe cei de la Digi(RCS&RDS), au o viteză și un preț de internet mai bun

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Angel1998Luca):

M-as muta dar trebuie sa astept sa expire contractul ca altfe nu pot din cate stiu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru IulianSTF):

Da și eu am avut aceeași problemă de la Telekom

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează