| catalin542000 a întrebat:

Salut. Am facut o roata de masina in blender si l-am importat in unity. Vreau sa ii fac o animatie.
Animatia stiu sa o fac, problema este ca asi dori ca roata sa se invarta (macar pe directie inainte, nu vreau si in stanga sau dreapta) si totodata in acelasi timp asi dori sa aiba contact cu solul.

Practic vreau sa fac o animatie in care eu am un terrain denivelat, o roata de masina si doresc pur si simplu ca acea roata sa mearga pe acel teren denivelat pe directie inainte dintr-o parte, pe cealalta a terenului. Nimic mai mult.
Numai ca roata nu se invarte, doar se taraie in animatie, de asemenea merge si in aer, nu are contact cu solul.

In acelasi timp asi dori sa imi mearga (cele mentionate mai sus) im timp ce dau play la animatie, adica in timpul editingului, nu vreau sa inceapa roata a se invarti cand dau play, vreau sa se invarta in timpul editarii exact cum se poate acest lucru la blender spre exemplu.

Ma puteti ajuta in legatura cu roata, sa ii pot face contact la sol si sa se si invarta?