| ZoLd a întrebat:

Salut recent am făcut 2 ani de când am făcut abonament Orange internet, aveam un abonament de 50gb pe lună și un router Huawei b662 daca nu mă înșel, bun am sunat la ei și am comandat un nou abonament cu 60gb 4G și un router nou, astăzi s-a activat oferta cu 60 gb urmând să primesc router.ul prin curier.
Problema este că de când s-a activat oferta cu 60 gb nu mai îmi merge internetul pe router. vechi.
I-am dat și repornire, tot tot tot.
Posibil că sa nu fie ruterul vechi compatibil cu oferta noua?
Inca nu am primit ruterul nou.
Este semnal excelent in zona nu cred că este de la rețea

Mulțumesc, funda

Răspuns Câştigător
| ZoLd explică:

Https://youtu.be/LTeEF-Yoo2E

Am facut special un videoclipulet pentru tine. Faci intocmai. Banuiesc ca atunci cand incerci sa te conectezi iti intra automat in interfata routerului Urmezi apoi pasii care ii vezi in videoclip.

6 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| OrangeHelper a răspuns:

Salut,

Pentru verificarea setarilor router-ului si reconfigurarea acestuia, iti recomandam sa ii apelezi pe colegii nostri de la Serviciul Orange Experts la numarul 408 in momentul in care te afli la PC.

O zi buna,
Orange Helper

| ZoLd explică (pentru OrangeHelper):

Am sunat, si consultantul vostru habar nu avea, a zis sa-i dau restart ceea ce facusam dinainte... dupa a spus ca o sa ma ajute cu nu stiu ce in 10-15 min, problema a ramas aceeasi, de unde sa stie el ca trebuie setati alti parametri...noroc cu omul de mai sus ca, consultanti vostri sunt doar sa te tina de vorba sa se afle in vorba.

Răspuns utilizator avertizat
| OrangeHelper a răspuns (pentru ZoLd):

Salut,
Pentru verificari punctuale, te rugam sa ne trimiti numarul de telefon sau codul tau de abonat, prin sectiunea de mesaje private. Analizam si noi ce s-a intamplat si revenim cu un raspuns.
O zi buna,
Orange Helper

| OrangeHelper a răspuns (pentru ramon2473):

Salut,

Vrem sa verificam si noi ce anume se intampla cu abonamentul tau de internet si de ce este nemultumit. Pentru a face acest lucru, te rugam sa ne spui numarul de telefon aferent abonamentului intr-un mesaj privat sau CNP-ul.

O zi buna,
Orange helper