| annna27claudia a întrebat:

Am o problemă! I-am spus mamei care are abonament la telekom sa-mi transfere 5€ credit pentru a-mi activa optiune, dar in loc sa selecteze "Reincarca acum ", a dat la "Reincarca lunar"... a primit confirmarea ca va plati la următoarea factura, eu am primit mesaj ca 5 euro au intrat in contul meu telekom, insa cand am sunat la *134# imi zicea ca am doar 2 cenți. Internetul a fost inchis si nici nu am vorbit cu nimeni, telefonul a fost inactiv pana cand am primit mesaj si cand sa activez opțiunea, mi se zice ca nu am destui euro. tin sa mentionez ca optiunea mea ar trebui sa expire in seara asta

4 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Endita4689 a răspuns:

Sună la servicii clienți și vorbește cu un operator.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Daca ai luat credit in avans acum ai platit datoria

| annna27claudia explică (pentru Endita4689):

Am sunat, m-au dat in asteptare de 3 ori si au trimis o reclamatie, a doua zi am primit mesaj ca nu s-a putut dace nimic...dar partea buna e ca am rezolvat singura si totul e ok acum