| Irinadarian a întrebat:

Am o problema. Contractul abonamentului de la un telefon a expirat din luna mai, iar de multe ori am facut cerere de retragere. Cand m-au sunat si nu le-am putut raspunde, nu i-am mai putut contacta inapoi. Dupa aceea de 2 ori am mai facut cereri de retragere. Am vorbit cu un operator timp de o saptamana la telefon ca sa le dau detalii despre situatia abonamentului, mi s-a spus ca pana la data la care mi se emite factura voi avea serviciile active dupa care mi le vor opri. In 14 mi se emite factura dar in mod normal primesc mesaj la 4 zile dupa, suntem in ziua 15 si mie inca nu mi-a oprit abonamentul. Sunt niste incapabili care nu vor sa imi opreasca serviciile doar ca sa platesc in continuare. Intrebarea mea este urmatoarea: daca nu mai platesc de acum incolo ce se va intampla? Doar imi vor restrictiona serviciile?

2 răspunsuri:
| DanaDaniellllla a răspuns:

Mergi in sucursală și faci o noua cerere in care sa menționezi că ai dorit renunțarea la abonament, însă nu ți-a fost luată în considerare.
Dacă nu plătești o să îți trimită dosarul cu restul de plată la o firmă de recuperatori și o să te streseze ăia.

| sierra1 a răspuns:

"daca nu mai platesc de acum incolo ce se va intampla? Doar imi vor restrictiona serviciile?"

scrie-le un email (au adresa la contact) că renunți din data de... să ai ceva la mână altfel doar pe vorbite e cu dus-intors