Nu-i nimic în neregulă cu telefonul tău. Dacă ai băgat cartela și nu cere PIN, dar totuși apare ceva gen „serviciu indisponibil", înseamnă că o vede, dar nu merge rețeaua. Cel mai probabil cartela nu e activată. Asta se mai întâmplă la cartele noi, până nu faci un prim apel sau până nu o activează ei din sistem, e „mută". Dacă ai băgat-o și în alt telefon și tot aia face, e clar că e ceva cu cartela. Nu e neapărat stricată, da’ poate nu e activă sau are o problemă de la ei. Sună la serviciul clienți (de pe alt număr) și zi-le că ai o cartelă nouă care nu merge, nu cere PIN, zice doar „doar apeluri de urgență" și atât, sau mergi unde ai luat-o și schimb-o dacă n-ai chef de bătăi de cap.
Pai pune codul pin care scrie pe cartela cumparata, cauta atent, s-ar putea sa trebuiasca sa razuiesti o banda ca sa poti vedea codul pin si puk apoi va trebui s-o incarci cu bani daca nu are credit numai asa va functiona!