|

Salut TPU! Am si eu o intrebare, pentru cei care sunt in reteaua telekom. De ceva zile ma tot chinui sa imi transfer credit de pe un abonament pe o cartela si dupa ce introduc acolo 444*3*07xxxxxxxx imi apare "Serviciu indisponibil momentan. Va rugam reveniti. ". Stiti cumva ce as putea face ca sa reusesc sa bag credit? Am mare nevoie pentru ca plec intr-o excursie si nu mai am cand sa imi iau. Va rog din suflet ajutati-ma! Multumesc anticipat!

PS: fara metoda cu myaccount, va rog...

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

*444*3*07....si diez la sfarsit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru dannys):

Nu functioneaza. Spune ca e serviciul indisponibil si sa revin mai tarziu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Denisa_Cucu_2001):

Suna la relatii cu clientii si poate se rezolva

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru dannys):

Nu funcţionează. Spune ca e serviciul indisponibil si sa revin mai tarziu...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează