| highheels a întrebat:

Exista o persoana cu numele Haba Oana Andreea care vinde telefoane la preturi bune pe Emag. Ce parere aveti sau daca ati avut de a face cu doamna?
Locuieste in Italia si spune ca livrarea se face in 10 zile. Am comandat un telefon joi de la dansa, nu-mi apare statusul comenzii, mai mult si acum imi apare butonul cu "anulare comanda" pe site -ul eMAG, ceea ce nu este normal dupa 7 zile... nu are nici un nr de telefon de contact, i-am trimis e-mail - nu-mi raspunde. Cat sa mai astept?

46 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

1. Este partener eMag. Deci este in regula (desi si partenerii pot pacali), pana acum nu au fost probleme.
2. Are telefon de Italia 00393204041269 numai ca trebuie sa ai si puterea sa citesti: http://bit.ly/2PEL2y6
Daca o suni si nu raspunde poti reclama la eMag. Fiind partener si daca nu este in regula, se vor descotorosi de ea.

| highheels explică (pentru Salontanul):

Sa stii ca eu am puterea sa citesc dar cand am sunat mi-a spus ca numarul este nealocat.i am trimis mesaj pe e-mail si nimic. Maine va fi a 8 zi si nici un semn...mai e vineri zi lucratoare si sambata cand nu se livreaza va fi a 10 zi...nu cred ca e in regula
Am sunat la e mag si baiatul mi-a zis ca n a auzit de aceasta persoana pana acum si a crezut, pronuntandu i numele doamnei, ca fac o gluma cu el
Puteam alege saptamana trecuta cand au fost promotii la telefoane de pe alte site uri si acum stau in "stand by" cu comanda asta, nestiind ce sa fac

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru highheels):

Fa o sesizare la eMag: http://bit.ly/2P4XBFN
Daca nu se rezolva te poti adresa ANPC-ului.

| hrazer a răspuns (pentru Salontanul):

Ai primit in sfarsit produsul comandat?

| hrazer a răspuns (pentru highheels):

Pana la urma ai primit telefonul comandat?
Ma gandes si eu sa plases comanda, dar numai daca chiar ajunge.

| tizuandtizupalass a răspuns (pentru highheels):

Salut ai primit comanda de la Haba Oana Andreea ca am facut si eu o comanda si la fel nu am nici un raspuns Ms

| highheels explică (pentru tizuandtizupalass):

Povestea e lunga dar o s-o fac cat mai scurta. Am comandat joia si pana in cealalta saptamana, vinerea nu am putut sa dau de ea, nici pe telefon, nici pe mess, nici prin 2 apeluri la eMAG. Caut pe Facebook. Speram sa fie o piti la vreo 25 de ani. Daca o vedeam in poze, nici nu mai stateam 9 zile. Scriu pe Facebook si imi raspunde doamna. Se scuza ca are comenzi multe, ca lucreaza cu italience, ca romancele au ciuda pe ea ca i merge bine si nu vor sa lucreze la ea, ca e singura romanca de acolo. Dupa vreo 4 ore dupa ce i am trimis nr comenzii imi spune ca telefonul meu a ajuns din greseala eMAG-ului (care a scris un cod gresit) la un barbat din Galati care a comandat altceva la ea, care a platit cu cardul si ca l a dat la politie si va trebui sa astept ca mi va trimite un nou telefon dar nu pe acela, bineinteles. Doar ca eu l am comandat pe ultimul... Minciuni, minciuni. Anulez comanda, telefonul reapare pe eMAG. Duminica seara iarasi dispare, fiind comandat de cineva. Vinerea, cel care l a comandat renunta si iarasi reapare. Acuma iarasi vad ca nu mai este pe site. Sa stie cel care comanda ca telefonul este de la domnul din Galati, eu teapa nu o sa iau niciodata, iar telefoane si tablete o sa cumpar in continuare doar de pe altex si eMAG chiar de or fi mai scumpe...

| highheels explică (pentru hrazer):

Eu i am spus doamnei ca telefonul pe care mi l doresc, sa mi l dea cu 2 euro si tot nu l as mai cumpara de la ea. Treaba e ca acum nici macar nu a ajuns la tine telefonul si nu stii ce sa faci dar apoi cand telefonul din varii motive se strica dupa 3 zile, cum mai dai de ea...ca nu ti raspunde, fii sigur..ramai cu paguba.Eu nu o recomand. Nu stiu de ce eMAG nu se leapada de astfel de parteneri. Lumea este bagata in ceata si stie ca a facut o comanda pe eMAG, avand de a face cu oameni seriosi...cand colo sunt parteneri iar Emag ul e Mall-ul!

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Va rog sa sunati ca nr este alocat si vi se va raspunde daca emagul ar da adresa voastra de email poate ar fi mai usor

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Draga client imi pare raus ca nu sunt o *PITI da se poate ca telefonul tau sa ajunga in alta parte pentru ca nu e obligatoriu la eMAG sa completezi codul postal si pentru mine e obligatoriu. cine ti a spus tie ca italiencele sunt invidioase? nu sunt o personal care vinde telefoane din coltul gradinii si emagul a gresit ca a pus numele personal. imi pare rau ca te dezamagesc ca nu sunt o piti dar eMAG a gresit cu comenzile in ramburs pentru vanzatorii din afara. Spune mi ai facut vreodata comanda pe amazon si ai platit o in ramburs? Nu se poate si daca nu completati corect nu va trimite nimeni nici o comanda. Da voi credeti ca eu nu vreau sa incasez sa vand ca nu vreau ca produsele sa va fie predate. Intelegeti ca daca nu platiti eu nu castig nimic inca platesc transport si taxxe din banii firmei fara nici o garantie. imi pare rau ca nu sunt la nivelul asteptarilor dvs dar daca ai fi inteles poate ai fi avut telefonul. a si multumesc pe aceasta cale clientului care m-a avertizat de aceste discutii. multumesc si celor care nu au platit in ramburs pentru ca s au razgandit in ultimul moment care pana atunci insistau cu livrarea, si sunau la eMAG sau amenintau cu opc. multumesc celor care inteleg situatia ca marfa nu vine din Romania si ca eu trebuie sa respect niste legi aici si ca trabuie sa am toate datele complete si corecte pentru ca nimeni nu sta sa caute pe google un cod postal, totul se face electronic.

p.s daca gasati greseli imi pare rau dar e vb de scrierea automata

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Draga client imi pare rau ca nu sunt o *PITI da se poate ca telefonul tau sa ajunga in alta parte pentru ca nu e obligatoriu la eMAG sa completezi codul postal si pentru mine e obligatoriu. cine ti a spus tie ca italiencele sunt invidioase? nu sunt o personal care vinde telefoane din coltul gradinii si emagul a gresit ca a pus numele personal. imi pare rau ca te dezamagesc ca nu sunt o piti dar eMAG a gresit cu comenzile in ramburs pentru vanzatorii din afara. Spune mi ai facut vreodata comanda pe amazon si ai platit o in ramburs? Nu se poate si daca nu completati corect nu va trimite nimeni nici o comanda. Da voi credeti ca eu nu vreau sa incasez sa vand ca nu vreau ca produsele sa va fie predate. Intelegeti ca daca nu platiti eu nu castig nimic inca platesc transport si taxxe din banii firmei fara nici o garantie. imi pare rau ca nu sunt la nivelul asteptarilor dvs dar daca ai fi inteles poate ai fi avut telefonul. a si multumesc pe aceasta cale clientului care m-a avertizat de aceste discutii. multumesc si celor care nu au platit in ramburs pentru ca s au razgandit in ultimul moment care pana atunci insistau cu livrarea, si sunau la eMAG sau amenintau cu opc. multumesc celor care inteleg situatia ca marfa nu vine din Romania si ca eu trebuie sa respect niste legi aici si ca trabuie sa am toate datele complete si corecte pentru ca nimeni nu sta sa caute pe google un cod postal, totul se face electronic.

p.s daca gasati greseli imi pare rau dar e vb de scrierea automata

| highheels explică (pentru andreeahaba):

Mincinoaso! Vi am dat mesaj pe e mail---- nimic, am incercat sa va sun ----nimic, ce AWB---CIUCIU, stai 9 zile si nu stii ce sa faci, ca promotiile s au terminat ....am sunat de 2 ori la eMAG( SUNT INREGISTRARI) iar cei de la eMAG au incercat sa va contacteze si ei si mi au spus ca le apare nr nealocat! Aveti grija ca suntem 2 la 1! E mag ar trebui sa se lepede de neghina!

| highheels explică (pentru andreeahaba):

Invatati doamna lb romana ca o doare rau saraca....va rog sa mai scrieti pe aici ca sa vada clientii cu cine au de-a face!
Iar clentul care v a avertizat, i as dori sa i se strice telefonul dupa 2 luni si o sa vada el cu ce se alege de la dvs!

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Cum sa fie nr nealocat. au innebunit de tot. Oricum aceste mesaje vor fi trims catre eMAG sa vedem cine si cum nu raspunde

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Cand m ati contactat? imi pare rau ca nu am raspuns se poate sa mi fi scapat si imi cer scuze pentru asta. dei de la eMAG sunt niste mincinosi cum sa fie nr nealocat? au innebunit de tot. Oricum aceste mesaje vor fi trims catre eMAG sa vedem cine si cum nu raspunde. Imi pare rau pentru limba mea romana dar din pacate pentru tine e o eroare de tastatura din calculator, se poate vedea ca sunt erori de tastat si nu erori de exprimare. Emagul va plati pentru aceste mesaje pentru ca nu e normal ce se intampla. Raspundeti la telefon ca nu va suna cine stie cine si confirmati plata. De ce comandati telefoane de 5000 ron ca apoi sa renuntati in ultimul moment. Nu comandati daca nu va permiteti. Scrieti email nu sunati zi si noapte, daca nu vi se raspunde inseamna ca lumea mai si munceste, doarme etc nu sta nimeni in telefon 24/24 ore. Comenzile vin in timp dar na nu se teleporteaza. Nu sta nimeni sa verifica coduri awb care nu pot fi trims clientului pentru ca sistemul eMAG nu o permite. Oricum cei care ati primit si banii si aveti si produsul sper sa mi raspundeti pentru ca se va face denunt

| highheels explică (pentru andreeahaba):

Doamna, lasati-o mai moale...stiti bine ca am stat 9 zile fara sa stiu nimic...si cred ca nu sunt eu singurul care a avut probleme.
Doamna, TELEFONUL DUMNEAVOASTRA NU A FUNCTIONAT CAND AM FACUT EU COMANDA RESPECTIVA! restul sunt povesti ca sa o dregeti cumva sa nu va pierdeti clientii! Am incercat si eu sa va sun si reprezentantul de la eMAG si NU A FUNCTIONAT! La mesaje nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns! Am cautat pe Facebook numele dvs si astfel am putut da de dvs! Facebook ul dvs nu era specificat pentru contact pe eMAG! Si cu asta am terminat! Cine are pricepere, Intelege!

| highheels explică (pentru andreeahaba):

Silence

| oviradu a răspuns:

Doamna Haba, te rog nu o mai da de gard! Am facut si eu o comanda pentru un telefon Asus si normal ca nu a mai ajuns. Cu totate ca l-am platit online. Pacat ca nu am vazut acest post inainte ca nu ma mai incurcam cu matale. Pentru mine esti o neserioasa si nu recomand la nimeni sa cumpere de la tine.
Am fost sunat de cei de la eMAG sa-mi spuna ca telefonul nu va mai fi livrat. Ei nu pot sa controleze partenerii eMAG.
Din punctul meu de vedere Haba Oana Andreea este o hoata, tepara, etc. Deocamdata nu am primit banii dati pe telefon.
Normal ca distinsa, nici nu a raspuns la mailul trimis.
Deci sper ca aceasta postare sa asocieze numele dansei cu "neseriozitatea" si "neincrederea". Cand cineva mai cauta pe google numele dansei sa apara aceste review-uri.
Am sesizat eMAG-ul si le-am sugerat sa insereze o sectiune unde clientii pot sa acorde stelute vanzatorilor, sa vedem cu totii peste ce pramatii dam!

| PavelAlex9829 a răspuns:

Stati linistitt, nu o sa primiti nicicunul nimic, poate o cutie goala ca mine dupa o luna si 2 saptamani big grin Oricum, din fericire, Emag a reziliat contactul cu inselatoarea, si speram sa se ia masuri legale.

| steaua25 a răspuns:

Buna seara dragilor. Am comadat si eu un telefon acum 10 zile si nu am primit nimic. Am sunat saptamana trecuta la eMAG si mi-au dat nr ei. Am sunat si nu a raspuns, am dat mail si nu a raspuns, am mai sunat si a dat ocupat la telefon..si i-am scris pe whatsapp si a raspuns ca o sa primesc telefonul saptamana asta. Acum imi pare rau ca am comandat telefonul, daca primesc telefonul saptamana asta oare sa il mai iau? Avand in vedere ca fel de persoana este, daca o sa am probleme cu telefonul sa se strice, mai mult ca sigur nu o sa respecte garantia. A primit cineva pana acum comanda de la ea? O sa mai sun maine la eMAG, poate o sa ma lamureasca ei, pana la urma de la ei am comandat.

| carmen5152535 a răspuns:

Si eu am facut comanda la Haba pe 28 oct si azi am sunat la ea.Mi a raspuns si mi-a spus ca Emag mi-a anulat comanda.Mi a trimis si dovada de anulare de la Emag.Comanda(iphone xs) trebuia sa ajunga pe 9 noiembrie.Am sunat la Emag si i am intrebat de ce mi au anulat comanda si nu au stiut ce sa mi raspunda.Le am zis ca nu ma intereseaza, ca vreau telefonul, iar dupa ce am terminat convorbirea mi au sters tot istoricul comenzilor din cont..Asa ceva...

| steaua25 a răspuns:

Istoricul e sters pentru ca se lucreaza la site. Am sunat si eu la eMAG acum, si au confirmat ca s-au anulat toate comenzile de la haba. Mai bine asa decat sa fie probleme

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru carmen5152535):

Eu zic sa nu sariti cu gura pe eMAG pentru ca au facut ce trebuie. Haba e o inselatoare, nu trimite nimic, cel mai bine refuzi coletul, am primit o cutie goala dupa o luna si ceva de asteptare. Ce sper eu e ca se vor lua masuri legale prin interpol sau ceva

| andreeahaba a răspuns:

A ok asa am aflat si eu de ce v a dat banii eMAG inapoi pentru care am facut si denunt. pentru ca eu nu stiam nu am fost anuntata. o sa fac denunt si va plati cine a furat. stati linistit ca nu ramane asa

| andreeahaba a răspuns (pentru oviradu):

Dl ovidiu radu ati facut comanda online si ati platit cu cardul in 28.10. data livrare 09.11. banii sunt la eMAG si daca vreti va si demonstrez prin extras de cont ca nu s au virat. in momentul in care eMAG nu ne plateste comenzile ce vreti sa fac sa trimit marfa si sa fac cadou. voi sunteti un caz fericit si pentru mine pentru ca ati platit online dar spuneti mi ce fac cu comenzile in ramburs pentru care sa piatti curier taxe si eMAG nu raspunde pentru niste erori. nu sunt banca ca sa anticip eu tot. banii nu cad din cer. deci daca vreti inapoi va rog sa sunati eMAG pentru ca mie nu mi au transferat nimic. au facturat in schimb comisioanele la care sunt foarte precisi. pentru ramburs total platile le anticip eu la fel ca si pentru card. pentru ramburs platesc comisioane transport iar banii de la curier sunt transferati in 30 40 zile. marfa nu vine din Romania deci nu am aceleasi conditii ca si o firma romanesca pentru ca legea nu mi o permite. la eMAG s au cerut anumite lucruri si nu au facut nimic. mai ales ca au anulat si comenzi livrate cu awb creat. apoi au modificat un produs care era in vanzare pe aceeasi documentatie si acum aflu ca eu de fapt trebuia sa vand alt produs. noroc ca am facut screen shot pentru ca altfel nu ma credea nimeni. ei nu si asuma responsabilitatea pentru nimic. stiti ca pentru produsele in ramburs curierul international nu ti ofera asigurare in caz de furt sau lovire, stiti ca pentru un iPhone suma de plata pentru asigurare pentru Romania este de 100 euro minim pe care o platesc tot eu. stiti ca ramburs nu pot incasa mai mult de 500 euro sau uneori chiar si mai putin in functie de zona. totale aceste lucruri le stia si eMAG si am cerut doar sa am online un cod postal si o dares de email a clientului pentru a primi si tramite notificari. dar nu le am primit stiti ca pentru eMAG comenzile dvs trebuie bagate manual pentru ca trebuie sa cautam online codul postal pentru ca cei de la dhl ups fedex tnt nu permit crearea awb fara cod postal.
dl ovidiu banii sunt al eMAG si va rog sa asteptati retur. sa fiti atent pentru ca mai uita de aceste retururi dupa cum serie pe pagina lor Facebook si nu sunt eu rea despre care se vb sunt chiar ei.
va voi contatta pe whattapp pentru a va demonstrez ca din banii dvs nu am primat nici un leu

| ttb1968 a răspuns:

Si eu am facut o comanda pe 28 octombrie. Am primit-o ieri 5 noiembrie. Dar, surpriza, produsele primite nu sunt cele comandate! Nici factura, nici certificat de garantie...
Nu cred ca este ceva serios. In plus, am sunat si eu la eMAG, si mi-au spus ca persoana a fost exclusa intre timp din lista comerciantilor din cauza multiplelor sesizari aparute. Deci, de evitat ca si comerciant.

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Vreau inregstrarea de la eMAG unde robotul spune ca nr e nealocat. asta e de denuntat. va rog cititi si recenziile lor de pe Facebook, ale lor nu ale mele. cine vrea feedbackurile mele sa le ceara ca trimit fiecare feedback primit. da au fost si probleme dar am pentru fiecare explicatii legale.

| andreeahaba a răspuns (pentru ttb1968):

Te rog sa mi spui ce ai primit si iti voi dovedi prin screenshot ca ai primit ce ai comandat atata timp cat emagul nu a modificat documentatia fara sa ma anunte. ceea ce au si facut.

| andreeahaba a răspuns (pentru highheels):

Ai grija cum vb. comenzile in ramburs vreau sa le livrez ca incasez banii logic nu, iar cele cu cardul prima data platiti la eMAG si dupa 15 zile primesc eu banii deci te rog sa te abtii de la comentarii inutile. 10 zile data de exediere nu de livrare. 10 zile lucratoare. marfa nu vine din Romania deci te rog sa nu vb daca nu stii. cine a primit si banii si produsul ii felicit, bravo lor, cei cu ramburs care au comandat de 4000 ron si nu mai aveau bani la livrare sau nu raspund la telefon ca e cu nr necunoscut bravo voua.

| andreeahaba a răspuns (pentru ttb1968):

Spunteti mi exact ce ati primit. Babyliss pro perfect curl listat pe documentatia eMAG cu cod DLZ587BBM LA 199.99 RON. Ei au modificat produsul documentatia fara ca eu sa fiu anuntata si eu am trimis ce am listat nu ce au listat ei adica ondulator babyliss c1300E curl secret. daca nu credeti trimiteti mesaj whattapp si va trimit screenshot