| NicBraga a întrebat:

Patania mea : La data de 24.04. 2023, m-am deplasat la o agentie,unde mi-am spus supararea: ca platesc mult pe un abonament,pentru o persoana in varsta, imobilizata la pat, 85 ani,internata la azil, cod client _Tel. _,unul rudimentar,fara tach,fara internet,fara sa faca convorbiri internationale,s-a.,fiindu-i necesar numai pentru a tine legatura cu copiii.
Reprezentantul Vodafone,G.C. a venit cu propunerea,sa prelungesc contractul si ca voi plati mai putin.
Am constat,cu amaraciune,ca platesc luna de luna, mai mult, in jur de 49 lei/luna.
Nu am primit telefon nou.
Atat eu, copiii si sotia,avem tel. in alta retea,am beneficiat de telefoane noi, de ultima generatie, cu internet nelimitat si toate facilitatile si nu platim mai mult de 40 lei/luna.

In 05.10. 2023, am sesizat pe Tobi, situatia de mai sus,fara raspuns. Am mai facut sesizari pe Tobi,adrese de email Vodafone,la agentie unde am contractul,toate fara raspuns
Anul acesta,in feb., m-am portat in alta retea, platesc 11 lei/luna,este o diferenta, nu?!
I-a calculat TVA la lunile ramase din contract, 57 de lei.Batrana a spus :,, lumanari sa-si ia de ei,,
Portati-va oameni buni, in alta retea. Astia nu stie sa comunice cu clientii. O sa ramana cu mutul de TOBI.
Nic.

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca asa ai vorbit si cu ei fara sa se intelega ce vrei...

| Simpatic a răspuns:

Deci concluzia ar fi sa ne mutam in alta retea, am notat