anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea sa inteleg de ce unii pun intrebari de clasa a 4-a...
O cautare pe google le-ar da raspunsul la intrebarile simple.
Sau au cumva impresia ca se da vreun premiu pentru cel care a pus cele mai multe intrebari...
Sint curios sa stiu ce parere aveti despre aceasta treaba.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Asa e. Unii pun intrebari aiurea, iar multe raspunsuri sunt si mai aiurea. Nu aveam ce face. Un raspuns care vine din experineta altuia nu e lege a universului. Raspunsurile sunt de fapt pareri. Raspuns (adevar), nu gasim la altii, ci la noi.

9 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Exista si useri care stiu doar sa tasteze pe TPU, nu stiu sa-si culeaga informatii de pe Google.Altii nu stiu sa puna intrebari, dar vor sa fie activi. A pune cu adevarat o intrebare majora este mai greu decat a da un raspuns.

| oz a răspuns:

Pai noi cum sa luam fundite fara prea mare efort?

| hândel a răspuns:

Poate sunt chiar elevi de clasa a 4-a, si d'aia pun intrebari pe masura.hee hee

| Cryssy a răspuns:

Pai. TPU a devenit un fel de googlewinking ...Si de aceea... Ei cred ca pot pune orice fel de intrebari pe TPU... O seara placuta.

| Orannginna a răspuns:

Este altceva cand primesc un sfat, cand "asculta" mai multe pareri. Le este mai usor asa, vad si ei viata cu alti ochi, pricep altfel lucrurile. Nu are de ce sa te deranjeze, ocoleste intrebarile care'ti displac si vei fi mult mai fericit/a. happy

| kiwii a răspuns:

Ehh... lenea asta...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu e vorba de nea gogu, e vorba de sentiment, mai draga-danbnz! ca pe nenea sentimentul nu prea stie nenea gogu sa ti-l explice.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

''Sint''? pai parca ma corectai pe mine la gramatica si ortografie

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

10-4