Bună!
Eu am pus predicativă. Alții zic că e subiectivă. Atributivă nu e în niciun caz.
Acum să așteptăm baremele. Eu am gândit că e inversiune și am zis „Dificultatea răsfoirii este ceea ce mă jenează" și am contras, a ieșit nume predicativ și am zis că e predicativă.
Acum să așteptăm...
Uni zic ca e subiectiva uni predicativa eu am pus predicativa asteptam baremele sa vedem
Sunt student la facultatea de litere si va zic ca e PR si profesoarele voastre sunt proaste rau
Eu am zis ca e subiectiva. Prin contragere "Jena este dificultatea..." acum cel mai bine ar fi sa asteptam baremul. Totusi a fost cam vaga fraza. Puteau sa ne dea ceva mai clar O_o
Si eu la fel am procedat tot predicativa am pus... acum toti zic ca nu! e subiectiva dar o sa mai vedem noi
era foarte iudata propozitzia si putea fii mai multe...
ti :*
Eu zic predicativa pentru ca "ceea ce ma jeneaza"=jenant deci, dificultatea rasfoirii este jenanta, prin inversiune
Eu am scris ca e subiectiva deoarece m-am gandit la "este dificultatea"-predicat nominal, nu m-am uitat de subiect, dar oricum, nu se poate sa fie la predicativa element de relatie : Ceea ce! Am dreptate?
Uita-te ma in *** de cu*va de cate ori a mai fost pusa intrebarea:
https://www.google.ro/......https?/
Stii sa cauti sau esti cu*va?
El a devenit ceea ce si-a dorit.
uite PR prin ceea ce, desteptilor
SI RALUK CU K MARE DESTEAPTA CE ESTI TU, DACA INVERSEZI PROPOZITIA VINE DIFICULTATEA=SUBIECT SI E PR. trebuie sa scriu cu CAPS ca sa intelegeti? si astept o explicatie de ce e SB nu ca asa vau zis voua profii vostri
Ma eu zic ca e predicativa deoarece a principala are subiect "ma" mai e si este =pni deci nu stiu ce sa zic
Depinde de sensul pe care il dai frazei:
1. Chestia care ma jeneaza, acel ceva, jenantul este dificultatea rasfoirii.Si atunci e subiectiva.