| SnicK a întrebat:

Ce castiga persoanele care isi fac SITE-uri? Adica isi cumpara un domeniu. ro de ex. si vor sa fie vizitat, castiga ceva? sau ce?
De ex. Lockerz, sau YOUTUBE, pentru vizite fac orice, dar ce primesc in schimb? Ca am auzit ca Lockerz face chestia asta pentru Vizite, dar cu ce ii incalezesc pe ei ca primesc vizite cand colo ei trebuie sa dea premiile.

Răspuns Câştigător
| antonemarian a răspuns:

Interesant. Eu am 2 milioane de vizite pe youtube :-p

6 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

E vorba de foarte foarte multi bani la mijloc.mai multi decat ti-ai putea imagina tu vreodata!

| ceco a răspuns:

Cu cat site-ul este mai vizitat cu atat ei i-au mai multi bani din reclame

| vlaaddd a răspuns:

Bani! Publicitate!

Vizite = Publicitate = Bani!

| PaulB a răspuns:

Pfff... youtube are peste 2 miliarde vizitatori pe zi...iti dai seama cati bani iau :-s

| TonyMotola a răspuns:

Salut, eu lucrez ca WebDesigner...

Cei care doresc sa aiba o pagina web inseamna ca au si o firma sau ceva servici decare pana si tu intri pe net si comanzi o pita... Daca cei de la pita ar gandi "ce ne trebui noua pagina web ma ce sa facem noi cu ia" In ziua de azi cu o pagina web te faci mult mai repede cunoscut mai ales daca ai o firma iar pe acea pagina ai cele mai bune explicati legate de produse si servici poti atrage foarte multi clienti.
Si acum sa vb de cei care isi fac pagini web fara sa aiba vreo firma sau serviciu de publicat... Sunt persoane ca si tine care printr-un mic efort de a colectiona muuulte poze sau melodi de pe o alta pagina web pentru a face o pagina web a lui in care sa urce pozele si melodiile poate castiga bani frumosi daca are multi vizitatori pentru ca atunci apar alti administratori de pagini web sau patroni de firme (turism, imobiliare, cocacola,...) care te platesc pentru ai face reclama serviciilor si produselor cum sunt cei de la Youtube de care ziceai mai devreme.